Msn messenger heeft nu de functie dat als je bij windows media player een liedje afspeelt dat je persoonlijke bericht gewijzigd wordt in dat nummer. Dit deed het to voor gister perfect maar vandaag doet het het opeens niet meer. Iemand die weet wat dit kan zijn? bepaalde instelling. Het vinkje bij de opties van msn staat aangevingt.
Al eens geprobeert je messenger te updaten danwel opnieuw te installeren?
evt systeem herstel geprobeert (als je met windows XP werkt dan).
evt systeem herstel geprobeert (als je met windows XP werkt dan).
Kijk eens of ie in mediaplayer ook aan staat.
Maar zoals de persoon hierboven al zegt, met google kom je er vast ook wel.
Maar zoals de persoon hierboven al zegt, met google kom je er vast ook wel.
Je de zoals ik al zei het vinkje(plugin?) bij msn staat aan.
Om nu al systeem herstel te gaan doen vind ik over dreven vorige week men pc namelijk opnieuw geïnstalleerd, dus "rotzooi" en dergelijke staat er nog niet op.
gegoogled heb ik ook al maar nog niks gevonden, misschien wel verkeerde keywords.
en windows mediaplayer heb ik nu ook afgezocht maar waar zou ik dit moeten aanzetten?
Ik heb het gevonden
er was blijkbaar iets uitgevinkt bij wmp. dus daar heb ik het nu aangevinkt en hij doet het dus nu
Bedankt voor de reacties
Om nu al systeem herstel te gaan doen vind ik over dreven vorige week men pc namelijk opnieuw geïnstalleerd, dus "rotzooi" en dergelijke staat er nog niet op.
gegoogled heb ik ook al maar nog niks gevonden, misschien wel verkeerde keywords.
en windows mediaplayer heb ik nu ook afgezocht maar waar zou ik dit moeten aanzetten?
Ik heb het gevonden
Bedankt voor de reacties
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 21:46 ]

Dit wil je nog wel ns krijgen bij WMP.
Je kunt de plugin in WMP weer aanzetten door naar Extra --> invoegtoepassingen te gaan, en het daar weer aant te vinken.
Dat had je ook met wat zoeken kunnen vinden.
Dan hoef je toch ook niet bereikbaar te zijn? MSN uit dusVerwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:48:
Dat nu niet vergeten uit te vinken wanneer je vieze filmpjes aan het bekijken bent hé
Dit gaat nergens meer over. Aan de topicstarter het verzoek om in het vervolg iets verder rond te kijken op je computer; evenwel fijn dat je het probleem hebt opgelost
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()