Toon posts:

Gene6 of Serv-u

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke ftp server vinden jullie de beste? Ik twijfel nog tussen Gene6 en Serv-u,
want ik vind deze persoonlijk de twee beste.

Dank u :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Iets meer info graag...

WAAROM ben je voor deze 2 gegaan? Wat mis je in de ene tov de andere?

FTP-serven zullen ze beiden wel doen namelijk....

Serv-U gebruik ik zelf, bevalt me prima, alleen is ie niet echt snel, ik krijg mn 100mbit er niet mee dichtgetrokken, bij 4-6mb/sec upload houd t zo'n beetje op (tenminste, dat is mijn ervaring)

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 22:12
Zelf heb ik zeer lang, G6Ftp van Gene6 gebruikt..........Serv-U vind ik wat minde makkelijk werken. Dus G6 voor mij.

Maar wat wil je ermee doen, dat is dan makkelijker om advies te geven.

ervaring:
snelste > FileZilla Server

[ Voor 10% gewijzigd door profweirdo op 25-09-2005 21:14 ]

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

MaRtO9, ook voor dit topic geldt dat we het waarderen als mensen wat eigen inzet tonen. Met een topicstart zoals deze kunnen wij echt vrij weinig. Ten eerste hebben we geen idee wat je precies wilt; dus welke criteria voor jou belangrijk zijn. Daarnaast zijn er veel meer FTP servers; waarom heb je juist al voor deze twee gekozen? Door bijvoorbeeld de features van beiden naast elkaar te leggen kun je deze afweging zelf toch ook maken? :) Ik stel voor dat je bovenstaande zaken even meeneemt voor je in het vervolg een productX tegen productY topic start :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.