[ROVECOM]

Pagina: 1
Acties:

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Beste mensen,

Een vriend van me heeft een domein geregistreerd en gehost bij het bedrijf rovecom.nl
nu wil het geval dat de site al een tijd niet geupdate is en hij wil wel eens weer bezig met een nieuwe site.

Hij heeft bij rovecom zijn username en paswoord opgevraagd, maar nu is de vraag welke hostnaam rovecom gebruik om in te loggen op hun ftp.

Dit word niet aangegeven op hun site en we beginnen er aan te twijfelen of het uberhaupt wel mogelijk is om ZELF de site aan te passen.

Heeft iemand ervaring, of een idee? of misschien zelfs het antwoord op hoe we onze ftp client in moeten stellen zodat we de site opnieuw kunnen gaan maken?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:52
Tja, ik heb er nooit van gehoord, en het antwoord ligt op de plek waar ze het ook hebben: bij die provider.

Ik neem aan dat hij toch z'n gebruikersnaam en wachtwoord weet? Hoogstwaarschijnlijk kan ie daarmee gewoon inloggen op ftp.zijndomein.nl en anders kan de helpdesk van Rovecom t ongetwijfeld vertellen.

Zulke vragen kunnen wij onmogelijk beantwoorden voor je, is echt iets tussen jouw en die hostingprovider. Die hoort de support te geven.

willen ze dat niet, of reageren ze nergens op, dan is verhuizen een optie, maar goed, dat is nu niet relevant.

[ Voor 30% gewijzigd door DJSmiley op 25-09-2005 21:07 ]

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Nee nouja ik had een kleine hoop het hier te vinden ;)

ftp.zijndomein.nl geeft een 500 invalid port command.