De laatste dagen lopen mijn online games vaak vast, hierna start de computer opnieuw op en krijg ik de melding nv4_disp.dll. Ik weet dat hier al genoeg topics over zijn, maar ik heb dit ALLEEN bij online games (WoW, Enemy Territory) bij singleplayer heb ik nergens last van.
Ik heb al een stuk over tien detonator drivers geprobeerd, steeds hetzelfde probleem. Het beeld+geluid blijft -+10seconden hangen en gaat dan soms verder waarnaar het na een tijdje weer blijft hangen soms start de computer dan opnieuw op soms gaat dit nog even door zo. Ook heb ik een ping van 999.
Niks is overclockt allemaal standaard instellingen. Ik heb nu detonator 78.01 drivers
Heeft iemand hier al eens over gelezen? Hoe kan ik dit oplossen?
Asrock 939s56-m
AMD Athlon 64 3000+ Venice
2x512Mb Corsair Valueselect
GeForce 6600 128Mb pci-e
Huntley 400Watt
Maxtor 80Gb SATA
Windows XP home (zonder SP)
Ik heb al een stuk over tien detonator drivers geprobeerd, steeds hetzelfde probleem. Het beeld+geluid blijft -+10seconden hangen en gaat dan soms verder waarnaar het na een tijdje weer blijft hangen soms start de computer dan opnieuw op soms gaat dit nog even door zo. Ook heb ik een ping van 999.
Niks is overclockt allemaal standaard instellingen. Ik heb nu detonator 78.01 drivers
Heeft iemand hier al eens over gelezen? Hoe kan ik dit oplossen?
Asrock 939s56-m
AMD Athlon 64 3000+ Venice
2x512Mb Corsair Valueselect
GeForce 6600 128Mb pci-e
Huntley 400Watt
Maxtor 80Gb SATA
Windows XP home (zonder SP)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 20:46 ]