Toon posts:

Digitaal Tv ontvangen op je pc

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik had een vraagje.

2 jaar terug had ik een hauppauge dvb-s tv kaart gekocht voor mn pctje. Daarnaast had ik ook een schotel gekocht, in de tuin gehangen en die via een coaxkabel aan mijn kaart verbonden.

Via het programma multidec kon ik vervolgens ned 1 2 3 en nog een hele zooi kanalen ontvangen op mijn pc. Multidec werkt helemaal niet meer goed tegenwoordig helaas.

Jaartje geleden mn pc geformateerd en ik was alle proggies enzo kwijt. Aangezien ik graag weer wat leuke zenders wil ontvangen op m'n pc vraag ik jullie hulp.

Misschien dat 1 van jullie hetzelfde systeem heeft en mij kan helpen.

Ik heb dus een digitale tv kaart ( zie foto ) en een schotel antenne die aan die kaart vast zitten via een coax kabel.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/rasit/hauppaugekaart.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/rasit/hauppaugekaart1.JPG

Graag zou ik dus willen weten met welk programma ik zenders kan ontvangen. Het liefst betaalzenders natuurlijk, maar ik weet niet of dat kan :)

Alvast bedankt voor alle hulp.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 18:43

Quintus

Eg wel! Dus....

Zo je niet eerst die bovenste foto eens verkleinen?

Unknown

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-02 08:19

Cybje

First Post!

Ik heb een Nova-CI-S kaart gehad (die lijkt hier op), maar daar zat gewoon software bij waarmee je prima kon kijken? Betaalzenders was ook geen probleem, kwestie van een CAM in je CI slot smijten.

Wat ruist er door het struikgewas

• Cool_Mod_E
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2025

Cool_Mod_E

9200 Wp

Cybje schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:37:
Ik heb een Nova-CI-S kaart gehad (die lijkt hier op), .
Dit is een "Nexus-S", en de CI interface is optioneel....
Software voor de vrij zenders is gewoon bij hauppauge te downloaden.

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-02 08:19

Cybje

First Post!

Het lijkt mij dat hij een CI heeft? Hoe wil je anders betaalzenders kijken ... behalve dan misschien op een illegale manier, maar dan vraag ik mij af waarom hij dat op GoT vraagt.

[ Voor 3% gewijzigd door Cybje op 25-09-2005 19:46 . Reden: CI interface = CI ;) ]

Wat ruist er door het struikgewas

Verwijderd

Topicstarter
Waar zou ik dat anders moeten vragen?? Ben echt een newbie in dit soort dingen, sorry

Verwijderd

Niet hier en je krijgt hier ook geen hulp in het vinden van bronnen hoe je illegaal betaalzenders kan ontvangen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.