Toon posts:

[Gmail] Verschillende errors met verschillende accounts?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oi,

Iets vaags wat ik vandaag tegenkom en eigenlijk nog niet eerder heb meegemaakt voor zover ik me kan herinneren.

Ik heb 2 Gmail accounts, ongeveer gelijktijdig aangemaakt (gewoon mezelf een invite gestuurd). Dit werkt al lang prima.

Nu werkt het jongste account nog wel (dus de laatst aangemaakte), maar bij de oudste krijg ik:

"Serverfout

Gmail is tijdelijk niet beschikbaar. Probeert u het over een paar minuten nog eens. Onze excuses voor het ongemak"

Hij werkte gisteren nog. Ik heb de melding weleens vaker gezien, maar dan had ik ze op beide accounts tegelijkertijd..

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Klein schopje maar.

Ik heb overigens mijn temp internet files en cookies gedelete, het met verschillende browsers geprobeerd (mozilla/IE), en het op verschillende lokaties (thuis/werk) geprobeerd. Probleem blijft hetzelfde en speelt nu al sinds ongeveer zaterdag :(

WTF?

• SnoW
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:21
Wellicht een idee dit gewoon bij Google te melden?

https://services.google.com/inquiry/gmail/nl/gmail_bugs/

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergeten te vermelden maar dat hebt ik al gedaan :) Probleem is een beetje dat het account dat niet werkt ook het account is dat ik hoofdzakelijk gebruik. En ik kan nu dus al 3 dagen mijn mail niet lezen ;(

Weet iemand toevallig of POP per default enabled of disabled staat?

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:49:
Sorry, vergeten te vermelden maar dat hebt ik al gedaan :) Probleem is een beetje dat het account dat niet werkt ook het account is dat ik hoofdzakelijk gebruik. En ik kan nu dus al 3 dagen mijn mail niet lezen ;(

Weet iemand toevallig of POP per default enabled of disabled staat?
Disabled :)

Verwijderd

Topicstarter
Noooooooooooooooooooooooooooooooo :P

Hmmz, da's wel nasty. Vooral omdat ik het dus nog niet enabled heb... Heeft er toevallg iemand ervaring met het herhaaldelijk voorkomen van deze melding?

Het account is gelukkig nog wel goed aktief enzo verder, de afgelopen dagen iedere dag een testmail gestuurd, nog geen bouncemessages gehad. Heb er ook maar iets van 100meg in totaal opstaan ofsow.. snap er echt niets van.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz,

Het is ondertussen opgelost, zonder reactie van het gMail team... Na 2 dagen.

Van 2 mailtjes weet ik zeker dat ze wel verstuurd en niet aangekomen zijn, ook geen bouncemessage aan de andere kant... Slecht, heel slecht.

(oke, het is een gratis 2 gig mailservice, zo mogen ook mijn mail scannen op content en daar personalised reclame mee aanbieden. Daar heb ik akkoord tegen gezegd, maar voor dat stukje "informatie" dat ze van mij krijgen, mag ik bset iets terugverwachten :+)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 02:12:
Hmmz,

Het is ondertussen opgelost, zonder reactie van het gMail team... Na 2 dagen.

Van 2 mailtjes weet ik zeker dat ze wel verstuurd en niet aangekomen zijn, ook geen bouncemessage aan de andere kant... Slecht, heel slecht.

(oke, het is een gratis 2 gig mailservice, zo mogen ook mijn mail scannen op content en daar personalised reclame mee aanbieden. Daar heb ik akkoord tegen gezegd, maar voor dat stukje "informatie" dat ze van mij krijgen, mag ik bset iets terugverwachten :+)
misschien wel nuttig, maar log je ook uit als je weg gaat? in het begin waren hier nog wel es problemen met meerdere accounts. ik had toen invites van een ander die op die computer stond ingelogd verstuurd, in plaats vanaf mijn eigen account.
dus eerst uitloggen, en dan de andere inloggen

PSN: djmurcielago

Pagina: 1