Ik ben dus een totale beginner in ASP en moet volledig uitgaan van de diverse tutorials, echter op dit moment zit ik even vast met een scripje wat ik aan het maken ben
Ik heb het volgende scripje gemaakt:
Als ik het scripje aanspreek krijg ik de volgende error:
'Then' wordt verwacht
/script.asp, line 7
If not isnull Request.QueryString("svc") or not isnull Request.QueryString("svc")="" then
Ik heb al diverse veranderingen geprobeert maar telkens een error
Wat il wil is dys dat teh call functie alleen wordt aangesproken als men vanaf een bepaald IP komt en als de waarde svc is ingevuld.
In PHP heb ik hiermee geen moeite maar met ASP (waar ik tot nu toe nog steeds niet veel van snap) wil me dit niet lukken.
Kan iemand me vertellen wat er mis is of me een query geven die wel doet wat ik wil?
Via de diverse tutorial sites kan ik net niet deze info vinden die ik nodig heb.
Ik heb het volgende scripje gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| if Request.ServerVariables("remote_addr") = "<een ip>" then
If not isnull Request.QueryString("svc") or not isnull Request.QueryString("svc")="" then
If request.querystring("act") = "stop" then call stopsvc(request.querystring("svc"))
If request.querystring("act") = "start" then call startsvc(request.querystring("svc"))
else if
%>
Niet toegestaan van IP
<%
Response.Write(Request.ServerVariables("remote_addr"))
End if
Response.End |
Als ik het scripje aanspreek krijg ik de volgende error:
'Then' wordt verwacht
/script.asp, line 7
Ik heb al diverse veranderingen geprobeert maar telkens een error
Wat il wil is dys dat teh call functie alleen wordt aangesproken als men vanaf een bepaald IP komt en als de waarde svc is ingevuld.
In PHP heb ik hiermee geen moeite maar met ASP (waar ik tot nu toe nog steeds niet veel van snap) wil me dit niet lukken.
Kan iemand me vertellen wat er mis is of me een query geven die wel doet wat ik wil?
Via de diverse tutorial sites kan ik net niet deze info vinden die ik nodig heb.