Toon posts:

nVIDIA 5900

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe Gforce 5900 PCX gekocht en deze op mijn moederboard die een on board kaartje heeft. Daarnaast heb ik de laatste drivers gedownload van Nvidia en alles werk wel op het nview gedeelte na. Ik krijg het niet voor elkaar om een kloon van mijn beeldscherm te maken naar mijn TV! Bij mijn ouder computer lukte die wel.

De ene keer zie ik in het Nvidia menu wel de mogelijkheid om een kloon te maken met 4 mogelijkheden daarbinnen. Zodra ik een van de opties kies, flikkert mijn beeld en schiet terug op mijn huidige beeldscher, Het beeld verschijnt niet op mijn tv en als ik weer kijk bij Nview, zie ik nu alleen nog maar het volgende staan: één beeldscherm -> TV of Samsung.
Ik moet dus telkens switchen tussen beeldscherm en TV als ik mijn beeld op TV wil zetten. Weet iemand hoe ik alsnog die kloon kan maken?

Alvast bedankt,
Stefan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt instellen welke modus je wilt hebben bij de Nvidia drivers. De reden dat je TV niet herkend wordt ligt waarschijnlijk aan de manier van aansluiten. Hoe zit je TV aan je pc aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn tv is via een SVHS stekker naar mijn pc gelinkt. Ik heb dus wel beeld op mijn TV en wordt dus ook herkend maar ik kan alleen maar mijn TV of mijn Beeldschem aanzetten en dus niet beide als een kloon of andere mannier.
Er zit trouwens wel een converter tussen die het mogelijk maakt mijn SVHS kabel erin te pluggen. Die stekkers lijken veel op elkaar maar zijn niet hetzelfde.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 19:03 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zet op de Nvidia tab bij display mode het ding dan eens op clone ipv single display.

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan dus niet.
De enige mogelijkheid is "een beeldscherm"
Soms heb ik wel meerdere mogelijkheden, maar zodra ik dan voor kloon kies, springt hij weer op "én beeldscherm".

Verwijderd

TV-OUT FAQ ff doorlezen zou ik zeggen
Heeft bij mij ook gewerkt
Pagina: 1