Mensen ik heb een probleempje met cs:source. Als ik het spel opstart dan gaat mijn pc zichzelf rebooten. Zonder ook maar enige foutmelding. het spel is ook al opnieuw geinstaleerd zonder enig succes. Wie weet wat het probleem kan zijn? alvast bedankt!
drivers (onlangs) geupdate?
wat voor comp config heb je
welk os
als het os winxp is dan al in de logboeken gekeken?
beetje karige start...
wat voor comp config heb je
welk os
als het os winxp is dan al in de logboeken gekeken?
beetje karige start...
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
ja sorry voor de slordige start hier even wat specs:
Het gaat om een p4 1,8 ghz 512 intern geheugen, 128mb videokaartje. van gforce de nieuwste directx drivers staan ook geinstaleerd. Het gekke is voorheen heeft hij het altijd gedaan, maar "ineens" deed hij het niet meer? geen instellingen verandert ofzo
Het gaat om een p4 1,8 ghz 512 intern geheugen, 128mb videokaartje. van gforce de nieuwste directx drivers staan ook geinstaleerd. Het gekke is voorheen heeft hij het altijd gedaan, maar "ineens" deed hij het niet meer? geen instellingen verandert ofzo
Ligt ook niet aan je pc. Onlangs had Valve weer een nieuwe update uitgebracht voor source.
En je raadt het al: heel veel mensen kregen problemen na die update. Net als ik.
Ik krijg telkens spontane reboots en speel met 25 fps (voorheen 80).
Enige optie is wachten op nieuwe update totdat deze issues zijn verholpen.
En je raadt het al: heel veel mensen kregen problemen na die update. Net als ik.
Ik krijg telkens spontane reboots en speel met 25 fps (voorheen 80).
Enige optie is wachten op nieuwe update totdat deze issues zijn verholpen.
Heb je na de update wel HDR uitgezet bij option > video > advanced?? Dat staat na de update automatisch aan en vreet echt heel veel fps. (eerder 60/70 fps met HDR aan 10/15fps)
Het kan ook zo zijn dat je videokaart HDR niet ondersteund en dat dit je PC doet vastlopen, waardoor ie reboot.
Het kan ook zo zijn dat je videokaart HDR niet ondersteund en dat dit je PC doet vastlopen, waardoor ie reboot.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb precies hetzelfde probleem, P4 2,8 met 1 gig gehuegen en een XFX GF 6600GT met versche drivers. Na de laatste Valve update is het over met de pret. HL2, CS:S maakt niet uit wat je kiest, je krijgt een reboot.
Verwijderd
Ik heb het probleem dat mijn videosettings iedere keer opnieuw aangepast moeten worden. M.a.w. hij saved het niet meer.
Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
ja kijk even in het grote CS:Source topicVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:00:
Ik heb het probleem dat mijn videosettings iedere keer opnieuw aangepast moeten worden. M.a.w. hij saved het niet meer.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Bij mij springt het beeldscherm na 2-5 min css op zwart...ook fijn.
Weet nog steeds niet waar het aan ligt!
Weet nog steeds niet waar het aan ligt!
Verwijderd
man ik veronderstel toch minstens dat valve 25 systemen heeft staan of meer om die patch te testen!!!
dit is het ergeste wat je kan uitbrengen... ik blij dat ik gen Cs:s fan ben
dit is het ergeste wat je kan uitbrengen... ik blij dat ik gen Cs:s fan ben
Pagina: 1