Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:05
Ik wil graag een bluetooth carkit in laten bouwen in mijn Fiat Stilo (uit 2005 met standaard autoradio/cd speler).

Ik heb zelf een T-mobile SDA en van de zaak een Nokia 6021.

Wat ik wil is een bluetooth carkit die ik in kan (laten) bouwen en op de radio aan kan laten sluiten. Ik wil het het liefste in laten bouwen omdat het een leasewagen is en ik geen risico wil lopen (en omdat het meestal maar 50 euro kost, doe ik daar ook geen moeite voor).

Mijn moeder heeft een Parrot 3100 carkit, die is an sich erg mooi, alleen wat aan de prijs...(155 zonder inbouw, 369 met inbouw.... beetje erg duur!)

de mediamarkt heeft een nokia 610 in de aanbieding. Ook erg mooi, prijs is 149 euro... daar moet dan nog een mutebox voor de radio, een kabel en inbouw bij, dan zit je aan de 275 euro....

Ik weet dus nu alleen niet welke ik moet kiezen... iemand ervaringen met een van deze carkits of nog andere bluetooth inbouw kits? En weet iemand waar ik deze kan kopen en in laten bouwen? (de mediamarkt doet dit helaas niet meer sinds deze week...)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Heb zelf sinds 2 maanden een Parrot CK3000 Evolution. Heel makkelijk zelf in te bouwen en ik ben geen kenner, maar ik was in 20 minuten klaar. Geluidskwaliteit is prima en het koppelen gaat ook goed. Voor €99,- een goede aanwinst. Succes!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb een Nokia CK7-W staat voor 120 euro bij de tfortelecom.nl

Zelf ingebouwd, en ook gekoppeld met de radio :-) Ik heb er 2 nokia 6230`s opzitten

• miel
ik wil er eigenlijk 1 met een schermpje.... en de kabel die naar boven naar de spiegel moet voor de microfoon moet langs de raam, en daar heb ik airbags zitten, dus laat dat liever door iemand anders doen...

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-11 11:52
Die CK7W hebben wij ook 2 maal. Bevalt goed!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• miel
alleen met die CK7W moet je nog je telefoon nemen om te bellen of alles via spraakherkenning doen..

als je er een scherm bij hebt zitten kun je een naam kiezen, dus dat wil ik!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Kijk is op het forum van www.pocketinfo.nl. Daar hebben ze zich toe gelegt op ppc en smartphones'

• miel
euro schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:25:
Kijk is op het forum van www.pocketinfo.nl. Daar hebben ze zich toe gelegt op ppc en smartphones'
wat zou ik daar moeten vragen dan? heb geen vraag over smartphones maar over een BT carkit....

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Wat ik zo lees heb je je keuze al gemaakt maar wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ik zou zelf voor de parrot CK3100 gaan. En als ze je dan 369,= euri voor inbouw rekening word je afgezet. Je zegt zelf dat het meestal slechts een euro of 50 kost icm aanschaf carkit zou dit op maximaal een 250 euro moeten uitkomen. Dus of je doet zelf je onderzoek niet goed of je wensen liggen te hoog voor je budget. Dan daarbij ook al zit er een airbag bij mij voor het raam ik zou hem nog zelf inbouwen. Heb ook een leaseauto en autoradio/zendapparatuur/GPS/carkit is allemaal zelf ingebouwd. Je bent tweaker of je bent het niet.

*empty*

• miel
MR_VIPER schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:38:
Wat ik zo lees heb je je keuze al gemaakt maar wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ik zou zelf voor de parrot CK3100 gaan. En als ze je dan 369,= euri voor inbouw rekening word je afgezet. Je zegt zelf dat het meestal slechts een euro of 50 kost icm aanschaf carkit zou dit op maximaal een 250 euro moeten uitkomen. Dus of je doet zelf je onderzoek niet goed of je wensen liggen te hoog voor je budget. Dan daarbij ook al zit er een airbag bij mij voor het raam ik zou hem nog zelf inbouwen. Heb ook een leaseauto en autoradio/zendapparatuur/GPS/carkit is allemaal zelf ingebouwd. Je bent tweaker of je bent het niet.
niet helemaal waar.... ik moet nog informeren links en rechts wat inbouwen kost..

maar waarom de CK3100 en niet de Nokia???

edit: na wat telefoontjes ben ik er achter dat ik hem voor 50 euro in kan laten bouwen en ik dan voor ongeveer 220 euro klaar ben.... de parrot that is....

dus denk dat ik dat maar ga laten doen!

[ Voor 11% gewijzigd door miel op 28-09-2005 13:53 ]

Pagina: 1