Voor school heb ik een opdracht gekregen waarbij we elke dag een nieuwe spreuk moeten maken. Dat lukt me nog wel, maar nu wil ik ipv een stukje text een plaatje daar hebben, maar ik krijg het maar niet steeds voor elkaar. En de juf zelf snap er ook weinig van dus dat ik ook geen hulp.
Dit heb ik tot nu toe:
Nu wil ik ipv de tekst appel een plaatje van een appel hebben, maar hoe doe je dat. (We zijn pas 2 weken bezig met PHP dus ik heb er weinig verstand van.)
Dit heb ik tot nu toe:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <html> <title>Elke dag een nieuwe lach van de dag!</title> <body> <?php $vandaag = getdate(); $maand = $vandaag['month']; $dag = $vandaag['mday']; $uur = $vandaag['hours']; $weekdays = $vandaag['weekday']; $week = array("Sunday" => "Banaan", "Monday" => "Appel", "Tuesday"=> "Sinasappel", "Wednesday" => "Kiwi", "Thursday" => "Aarbeien", "Friday" => "Peer", "Saturday" => "Mandarijn"); print("Fruit van de dag:<p></p>"); print("<b>$week[$weekdays]</b>"); ?> <body> </html> |
Nu wil ik ipv de tekst appel een plaatje van een appel hebben, maar hoe doe je dat. (We zijn pas 2 weken bezig met PHP dus ik heb er weinig verstand van.)