A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Zoek de handleidingen van die moederborden is op of kijk even op de website van ASUS en DFI daar staat het vast en zeker ergens vermeld.
If I can't fix it, it ain't broken.
De geheugencontroller zit bij een AMD64 in de processor gebakken. Het gaat dus niet zozeer om het moederbord, maar om de revisie van de processor. Als je een Venice neemt, heb je de meeste kans dat je geheugen het goed doet. Je kan het beste 2x1GB nemen ipv. 4x512MB, das stabieler en sneller. Verder hangt de keuze van moederbord af van de mate waarin je wil overklokken. Extreem overklokken? DFI. Anders de ASUS.
Heeft 2 GB RAM eigenlijk al echt nut als je:
-gamed
-photoshopped (met verschillende apps open, zoals photoshop, dreamweaver, fireworks, nog wat muziek, mail, surft,...)
-algemeen multimediagebruik
Ik wil wel niet voorhebben dat ik nu 2 x 512 MB steek en dan binnen 2 jaar die er uit moet halen (heb geen andere PC om ze in te steken) om ze te vervangen door 2 x 1024 MB.
CPU wordt waarschijnlijk een 3800 dualcore.
Die PC moet eigenlijk een soort van combinatie gamebak en werkstation(netje) worden.
-gamed
-photoshopped (met verschillende apps open, zoals photoshop, dreamweaver, fireworks, nog wat muziek, mail, surft,...)
-algemeen multimediagebruik
Ik wil wel niet voorhebben dat ik nu 2 x 512 MB steek en dan binnen 2 jaar die er uit moet halen (heb geen andere PC om ze in te steken) om ze te vervangen door 2 x 1024 MB.
CPU wordt waarschijnlijk een 3800 dualcore.
Die PC moet eigenlijk een soort van combinatie gamebak en werkstation(netje) worden.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.