Ik zie hier overal topics over het besturen van Winamp via de COM-poort. Bestaat er nou ook zoiets voor Windows Media Player? Dat zou bijzonder handig zijn voor m'n HTPC!
Misschien is zo'n standaard remote inclusief ShowShifter een optie, dat kost relatief weinig (30-40 euro) en is een stuk gebruiksvriendenlijker. Alles is dan op elkaar afgestemd. Heb je Windows MCE? Neem dan de bijbehorende remote van Microsoft voor minder dan 30 euro. Dit is veel makkelijker, maar helaas niet volgens de Tweaker spirit
Ik heb de remote al, is allemaal heel leuk, maar op een 'gewoon' A/V-component zit ook een bedieningspaneel. Dat wil ik dus graag in de kast maken zodat ik bijvoorbeeld in een keer het geluid kan dempen als ik de remote weer eens kwijt ben.Timmyboy_ schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:56:
Misschien is zo'n standaard remote inclusief ShowShifter een optie, dat kost relatief weinig (30-40 euro) en is een stuk gebruiksvriendenlijker. Alles is dan op elkaar afgestemd. Heb je Windows MCE? Neem dan de bijbehorende remote van Microsoft voor minder dan 30 euro. Dit is veel makkelijker, maar helaas niet volgens de Tweaker spirit
je kan ook zelf een afstands bedienings ontvanger maken en met het programma girder kan je alles mee doen er is een topic hier over, je kan ook de bouwpakket kopen via inkoop acties en je kan daar ook een kant en klare bouwpakket kopen LINK
ik heb hier zelf ook besteld en ik ben er heel erg tevreden over
Ik wil geen afstandsbediening, heb ik alM.O.E schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:20:
je kan ook zelf een afstands bedienings ontvanger maken en met het programma girder kan je alles mee doen er is een topic hier over, je kan ook de bouwpakket kopen via inkoop acties en je kan daar ook een kant en klare bouwpakket kopen LINK
Die knopjes van Winamp com-control werken ook met Girder.
Je moet maar een keer kijken in de documentatie die hoort bij de "Serial Port plugin" (van Girder)
Persoonlijk heb ik het nog niet geprobeerd met WMP (wel met BSplayer en Girder), maar zoals hierboven al vermeld : Girder kan alles besturen. Ik heb er dus het volste vertrouwen in dat het werkt.
Rafke P.
Je moet maar een keer kijken in de documentatie die hoort bij de "Serial Port plugin" (van Girder)
Persoonlijk heb ik het nog niet geprobeerd met WMP (wel met BSplayer en Girder), maar zoals hierboven al vermeld : Girder kan alles besturen. Ik heb er dus het volste vertrouwen in dat het werkt.
Rafke P.
Zoek anders eens een Logitech USB-toetsenbordje met multimedia-knoppen. Dan strip je het toetsenbord totdat je de knoppen overhoudt, die zet je dan in je kast. Moet je wel kijken dat je een bordje hebt dat die knopjes los als microswitches heeft, en niet aan de 'mat' vast. 
Like: http://www.sallandautomat...efault.php?pid=7567&ref=2
Like: http://www.sallandautomat...efault.php?pid=7567&ref=2
Vast Wel. Zoek eerst eens zelf, ik zie geen enkel bewijs van eigen inzicht of moeite van jouw kant om dit uit te zoeken.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()