Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
http://www.worldstart.com...chives/reg-cleaner4.3.htm
probeer het eens met regcleaner, daar verwijder ik altijd me software mee.
probeer het eens met regcleaner, daar verwijder ik altijd me software mee.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
ik heb alles handmatig uit het register verwijderd, daarna ff winregcleaner eroverheen laten lopen.
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Verwijderd
Wil je in het vervolg je post editten met het Edit knopje in plaats van een nieuwe post maken als je de laatste bent die in een topic reageert?
Verder mis ik nog wel het een en ander in je topic, zoals bijvoorbeeld wat je zelf al allemaal gevonden hebt en een stuk eigen inzet. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door alsjeblieft
Verder mis ik nog wel het een en ander in je topic, zoals bijvoorbeeld wat je zelf al allemaal gevonden hebt en een stuk eigen inzet. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door alsjeblieft
Je zou in windows, waar Pagemaker nog niet op geïnstalleerd is, een installatie kunnen doen (Bijv. in een VMWare windows), terwijl je dan met het gratis programma installwatch bijhoudt wat er precies in je registry geïnstalleerd is en welke bestanden er zijn bijgekomen.
Installwatch pro:
www.epsilonsquared.com
Met dit rapport moet het vervolgens mogelijk zijn om tamelijk grondig Pagemaker te verwijderen. Hoe weet je anders welke registry entries allemaal van Pagemaker afkomstig zijn?
Installwatch pro:
www.epsilonsquared.com
Met dit rapport moet het vervolgens mogelijk zijn om tamelijk grondig Pagemaker te verwijderen. Hoe weet je anders welke registry entries allemaal van Pagemaker afkomstig zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door w_m0zart op 25-09-2005 14:55 ]
Ik heb gewoon alles waar een regkey van pagemaker instond verwijder dmv regedit en dan search naar pagemaker. En keb nergens meer last van
Pagina: 1