Acer Laptop scherm altijd op 'uit stand'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:25
ik heb een probleem met mijn Acer 1450. Het bleefd blijft hangen op de 'uit stand' Dit doe je door FN+F7 in te drukken dacht ik. Het scerm verduisterd dan maar je kan het burobad wel nog een beetje zien.

maar gister sprong het scherm vanzelf op deze stand en wil er niet meer vanafkomen. Ik kan gewoon nog alles doen dus het is een scherm probleem.
Me laptop is 15 maanden oud dus heb geen garantie meer (1 jaar mar toch).
Iemand een idee wat het kan zijn?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in die energy management programma de schermverlichting op 0%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

FN+pijltje naar rechts zet de helderheid niet omhoog? En tijdens het booten heb je het ook? Dan is de lamp misschien kapot.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het zou helaas voor jou ook kunnen dat je backlight stuk is. Dan heb je het zelfde effect. Hoe dat te testen is eeeh. Geen idee eigenlijk :X

Is het heel de tijd dat het verduisterd is of begint het wanneer je Windows binnenkomt?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
AtleX schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:55:
FN+pijltje naar rechts zet de helderheid niet omhoog? En tijdens het booten heb je het ook? Dan is de lamp misschien kapot.
Ja ook tijdens het booten, heb in al me teleurstelling ook al een format geprobeerd. Maar dan valt ie uit tijdens het installen.....Maar dat is al een ouder probleem

maar weet je toevallig ook hoeveel zo'n lamp gaat kosten? Valt zeker niet meer onder de garantie? Ik heb ooit een met rechten gehad dat een PC/laptop onder goederen vallen die langer dan een jaar moeten meegaan en daarom ook standaard 2 jaar garantie hebben in de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
De 2 jaar garantie in de EU is in Nederland volgens mij nog steeds een richtlijn, en nog geen officiele wet, maar je kan iets dergelijks zeker opsturen onder het motto dat het niet binnen 2 jaar kapot hoort te gaan. Laptops/computers zouden minimaal 2 jaar, belastingtechnisch gezien 3 jaar, mee moeten kunnen gaan. Probeer het anders op een coulance regeling te gooien met Acer.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
dit is echt een drama, ik heb dat ding echt elke dag nodig voor school.

Ik zal morgen maar eens langs PCsnel gaan, kijken wat ze voor me kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
ff gebeld met Acer, die zeggen garantie is verlopen, zoek zelf maar uit wat je ermee doet. PCsnel kan em niet repareren, doet een bedrijf in lelystad alleen. IMD.nl, nog geen reactie gehad van ze.
Ook ff hier en daar rondgebeld, "de backlight? nee dat kunnen we niet maken Sorry." Ook niks dus. Iemand een idee waar ik dat ding nog tegen een redelijk prijsje kan verkopen? Ik wil eigenlijk wel een desktop hebben.
Gebruik em nu aangesloten op een oude monitor van zolder....tsja, werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
kan je trouwens de onderdelen uit de laptop in een desktop stoppen? HDD en geheugen moet toch kunnen lijkt me? heb er ook nog een dvdfikker in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Geheugen past zowiezo niet, in een laptop gaat geheugen in SO-DIMM formaat en dat past niet in een normale PC. De HDD kan je met een verloopstukje aansluiten, voor de DVD brander zijn die er volgens mij ook.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Flipm0de
k heb IMD gemaild met dit probleem, volgens hen moet de inverterboard vervangen worden.

Iemand hier commentaar op? Ik hoorde van andere dat ze bij een kapot backlight vaak het hele scherm vervangen. Wil niet dat ze later nog de kosten gaan opvoeren

Pagina: 1