Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een aantal jaar geleden had ik een Nokia 8310. Ik weet nog dat dat toen een van de compactste toestellen was dat op dat moment bestond. Maar ook op de dag van vandaag zijn er maar weinig toestellen zo licht en klein.

GSM's krijgen steeds meer functies en veel van die functie's spreken mij ook aan, maar eigenlijk verlang ik weer terug naar een simpel toestel zoals mijn 8310. Maar dan wel in een modern jasje en met kleurenscherm.
Nou heb ik zelf al wat gezocht en kwam de nokia 6100 tegen. Die is ook klein en licht. Maar wellicht zijn er nog veel meer kleine toestellen die de nokia 8310 evenaren of zelfs nog lichter en kleiner zijn.
Kortom, wat is jullie mening? zijn er nog meer lekker compacte toestellen die zo in je broekzak schuiven?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien dat de Motorola V3 wat voor je is?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een toestel als de Sony Ericsson K750i is anders nauwelijks groter dan de 8310:
100x46x19.5mm tegen 97x43x17mm
En daar zit toch wel alles op en aan (MP3 speler, 2MP camera etc.)

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:36:
Misschien dat de Motorola V3 wat voor je is?
ja dat toestel heb ik inderdaad ook bekenen op internet. Hij is wel wat zwaarder dan de 8310.... heeft iemand dit toestel al in zijn/haar handen gehad? is die ook echt lekker compact van formaat?

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:46

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:39:
[...]

ja dat toestel heb ik inderdaad ook bekenen op internet. Hij is wel wat zwaarder dan de 8310.... heeft iemand dit toestel al in zijn/haar handen gehad? is die ook echt lekker compact van formaat?
Ja heb hem in mijn handen gehad, ik vind het geen compact toestel. Als hij uitgeklapt is is nog groot opzich en hij is heel erg breed. Bijna even breed als mij h6315.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Topicstarter
jurma schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:43:
[...]

Ja heb hem in mijn handen gehad, ik vind het geen compact toestel. Als hij uitgeklapt is is nog groot opzich en hij is heel erg breed. Bijna even breed als mij h6315.
daar was ik al een beetje bang voor..... maar opzich is het wel een mooi toestel. maar dat uitklappen spreekt mij niet zo aan.

Verwijderd

Daar staat tegenover dat hij uitgeklapt wel heel "dun" in de hand ligt. Breed is hij wel...

Maar wat zeg je van de SE F500i ?
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10172

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:03:
Daar staat tegenover dat hij uitgeklapt wel heel "dun" in de hand ligt. Breed is hij wel...

Maar wat zeg je van de SE F500i ?
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10172
die ziet er inderdaad wel aardig uit. Ik moet alleen nog wel een beetje wennen aan het design van sony ericsson. ze zijn allemaal vrij strak. maar ik vind hem dus best aardig

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik denk dat je het beste hier even kunt kijken. Je kan er naast het gewenste formaat en gewicht ook de gewenste functies selecteren. D'r zal vast wel iets voor je bij zitten. Succes :)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Pagina: 1