Jumpersettings Compaq Presario 2292

Pagina: 1
Acties:

• cobusje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06-2022
Heeft iemand voor mij de jumpersettings van de 2292. Ik wil graag een iets snellere proc. erin zetten of de huidige wat opvoeren. Ik kan echter nergens vinden hoe ik de jumpers moet plaatsen. Aangezien er met die jumpers zo'n 64 mogelijkheden zijn en het 'uitproberen' erg veel tijd in beslag neemt... :X
Ik kan er overigens maar niet achter komen om welk moederbord het hier gaat. Er staat (zoals te verwachten) alleen Compac op. De weinige typenummers die vermeld staan geven weinig of geen zoekresultaten. Er zit i.i.g. een SiS 5598-chipset op.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

www.compaq.com en dan zoeken?
eens goed kijken aan de binnenkant van de kast of er een grote witte sticker in zit met informatie?
handleiding?

kan je et niet vinden, vergeet het dan, en koop gewoon een nieuwe PC en verkoop deze.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• cobusje
Uiteraard heb ik al gezocht bij Compaq (=HP), heb ik gekeken of er een sticker op de binnenkant zit en een handleiding bezit ik niet. Het is trouwens niet mijn eigen computer. Ik blijf dus verder zoeken en hoop dat er mensen zijn die de settings wel kennen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En wat versta jij onder sneller of opvoeren?
Het zijn P3 doosjes waar maximaal 256MB in kan.
Supports 50/55/60/66/68/75 MHz CPU bus frequency
En dit soort mobo'tjes zijn custom planken waar weinig eer aan te behalen valt...

[ Voor 16% gewijzigd door alt-92 op 25-09-2005 11:42 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• cobusje
Als je bedoeld: 256 MB aan sdram, dan klopt het niet, want hij loopt momenteel op 320 MB. Als je me kunt vertellen hoe ik de jumpers moet zetten op 75 MHZ, dan ben ik al erg blij.