Toon posts:

Flash player window?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb jullie advies nodig. Met mijn programma Videocue maak ik een .MOV bestandje dat ik met een converteerprogramma omzet naar Flash. Door middel van Macromedia Captivate zet ik dan nog wat balkjes en tekst en exporteer ik het geheel naar de defintieve flash file. Het resultaat zie je hier:
www.marketingtip.nl/

Echter:
- Het flashplayertje dat Captivate heeft is niet goed. De film begint direct te spelen als de pagina is ingeladen. Daarnaast kun je de film niet stopzetten.

Wie heeft er voor mij een slimmere oplossing. Ik maak allerlei kleine instructiefilms/seminars die mensen (bedrijven) online kunnen bekijken. Ik wil 't wel in flash aanbieden, maar wellicht kan het beter en slimmer. Ik heb in ieder geval een slimmere player nodig en instructie hoe dat te integreren (want ik ben niet technisch).

Thx

Verwijderd

Er zijn tal van FLV players te downloaden met de opties waar je om vraagt, en anders kun je ook altijd zelf een playertje bouwen. Je zult zien dat dit erg simpel is.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:43

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik weet wel dat er in flash (vanaf 2004) een standaard template zit waar je een movie in kunt laden.
En in deze template (player) zijn start en stop buttons aanwezig.

Ik kan alleen niet zo gauw meer terugvinden waar dat ook alweer zat |:( ;)

Verwijderd

In je components venster ...