Ik overweeg zo'n apparaat aan te schaffen echter het is me niet geheel duidelijk wat dit apparaat nu wel kan en niet kan. (showcenter 200)
Mij gaat het voornamelijk dat het apparaat het volgende kan:
- DVD's afspelen vanaf een shared HD (dus de DVD staat op een server (bv de VIDEO_TS map) vanaf mijn windows2003 server
- Menu en ondertiteling functie's van de DVD's moet geheel werken (belangrijk!!)
- Afspelen DIVX, Xvid etc.. incl ondertiteling
- Afspelen MP3's
- Internet radio
De Laatste 3 is me bekend dat het apparaat dit kan.
Echter de eerste 2 dingen twijfel ik dus, er staat hier en daar wel vermeld dat ie VOB files afspeeld, maar speeld ie ze dan ook af als een DVD en werken ook alle menu's van die DVD?
Die info kan ik dus nergens vinden.
Wie heeft zo'n ding en kan me vertellen of dit apparaat nu wel of niet DVD's "normaal" kan afspelen.....
Ohja, ik heb ook een dvd speler, het gaat me echt om het "gemak" dat ik DVD's direct vanaf de HD kan afspelen via het netwerk zonder dat ik deze bv eerst moet branden.
Mij gaat het voornamelijk dat het apparaat het volgende kan:
- DVD's afspelen vanaf een shared HD (dus de DVD staat op een server (bv de VIDEO_TS map) vanaf mijn windows2003 server
- Menu en ondertiteling functie's van de DVD's moet geheel werken (belangrijk!!)
- Afspelen DIVX, Xvid etc.. incl ondertiteling
- Afspelen MP3's
- Internet radio
De Laatste 3 is me bekend dat het apparaat dit kan.
Echter de eerste 2 dingen twijfel ik dus, er staat hier en daar wel vermeld dat ie VOB files afspeeld, maar speeld ie ze dan ook af als een DVD en werken ook alle menu's van die DVD?
Die info kan ik dus nergens vinden.
Wie heeft zo'n ding en kan me vertellen of dit apparaat nu wel of niet DVD's "normaal" kan afspelen.....
Ohja, ik heb ook een dvd speler, het gaat me echt om het "gemak" dat ik DVD's direct vanaf de HD kan afspelen via het netwerk zonder dat ik deze bv eerst moet branden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 23:11 ]