[XP] Instellingen draadloze netwerken exporteren*

Pagina: 1
Acties:

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 12:24
Waar worden de instellingen voor draadloze netwerken precies opgeslagen? Daarmee bedoel ik dus de netwerken die in je voorkeurlijst staan, samen met alle instellingen (wpa of niet, ssid,...). Ik heb het register al even doorzocht maar ik vind er alvast niks van.

Ik zou graag deze instellen op één of andere manier back-uppen, zodat ik ze later snel terug kan zetten.

thx

Verwijderd

In XP SP2 zit een wizard Draadloos netwerk instellen (in Configuratiescherm), waarmee je de instellingen van je draadloze netwerk op een usbstick kunt bewaren, en terug naar een andere computer kan importeren.

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 12:24
Dat kwam dicht in de buurt, maar daar kan ik enkel een nieuw draadloos netwerk aanmaken en die op usb stick opslaan.

Echter gaat het om een geavanceerde beveiliging via een radius server. We kunnen daarmee met onze domain logon op het wlan inloggen.

Maar blijkbaar kan ik dit type netwerk niet via de wizard aanmaken, manueel gaat het in enkele stappen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het meeste qua passworden e.d. zit in Protected Storage en dat kan je niet (goed) exporteren voor zover ik weet - de settings, kijk eens met 'netsh' of je niet daaruit de info kan krijgen? :)