Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vergelijkingssite voor smartphones met abonnement?

Pagina: 1
Acties:

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:37

sphere

Debian abuser

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Deze telefoon moet aan een aantal eisen voldoen:
  1. Er moet TomTom (Mobile) op kunnen (maar het hoeft er niet bij te zitten)
  2. bluetooth voor GPS
  3. verwisselbare geheugenkaart (moet dus uitbreidbaar zijn)
Camera, MP3-functie, radio en allerlei andere meuk is van generlei belang. Leuk als het erop zit, maar ik wil alleen maar bellen en navigeren als ik in de auto zit.

Natuurlijk heb ik hier reviews voor gelezen. Maar ik heb hier natuurlijk ook een abonnement bij nodig. Weet iemand een site waarbij je kan vergelijken op smartphones? Bij www.telecomvergelijker.nl moet je eerst een toestel kiezen en dan per toestel zelf de prijzen gaan vergelijken en www.bellen.com is gewoon een drama.

Wat ik zelf tot nu toe als goedkoopste optie heb gevonden is een Motorola MPX220 met een 1-jarig Telfort abonnement van 21 euro per maand. Nu zit ik helemaal niet vast aan Windows Mobile, iedere willekeurige telefoon waarmee ik kan navigeren is goed.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 13:23
Bij de belcompany:

1 Jaar telfort 200 min voor €26 per maand, waarvan de eerste 10 maand €10 korting.
Dan nog 100 bonusminuten naar vast 's avonds 20:00 tot 's ochtends 8:00 uur.
En je krijgt als klap op de vuurpijl nog eens (max.) €430 euro korting op een toestel :)

Ik heb afgelopen week de Nokia 6681 gehaald met dat abo, moest ik €70 bijleggen, maar er zijn vast wel goedkopere symbian telefoons te vinden bij de belcompany :)

Nokia 6670, 3230 of 6600 is gratis (Symbian telefoons, eerste met RS MMC, andere 2 met gewone MMC kaart). (zijn er vast wel meer, ook misschien van andere merken, moet je ff naar de belcompany)

De wijzen komen uit het Oosten!

• sphere

sphere

Debian abuser

Topicstarter
Wat mij inmiddels duidelijk is, is dat je voor 1-jarige abonnementen met veel toestelkorting bij Telfort moet zijn. Een beetje teleurstellend dat hij niet op de site van telecomvergelijker staat. Ik had gehoopt dat die dit werk voor mij zouden wegnemen. Misschien een leuk idee voor de Pricewatch? ;)

In ieder geval bedankt voor de tip, die 10x10 euro extra korting maakt dat Telfort abonnement aantrekkelijker dan een 21-euro abonnement (150?).

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:06
Kijkshop --> SPV E200 heeft alles wat jij wilt voor € 94,99 en is Orange PrePay Ready
( incl. € 15,00 beltegoed )

Bluetooth, MP3, GPRS, WAP, SD-card slot, IR, mini-jack, Dig.camera, Modem, Tri-band.

Ik heb er zelf 1 en daar staat nu TomTom Mobile Benelux op... En DooM... ;)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 07:35

SeatRider

Hips don't lie

WiLLoW_TieN schreef op zondag 25 september 2005 @ 08:58:
Kijkshop --> SPV E200 heeft alles wat jij wilt voor € 94,99 en is Orange PrePay Ready
( incl. € 15,00 bel te goed )

Bleutooth, MP3, GPRS, WAP, SD-card slot, IR, mini-jack, Dig.camera, Modem, Tri-band.

Ik heb er zelf 1 en daar staat nu TomTom Mobile Benelux op... En DooM... ;)
Dat is wel HEEL goedkoop zeg. Het is weliswaar een wat ouder model (2 jaar), en inmiddels opgevolgd door de veel kleinere SPV-C500. Nadeel ook van de E200 was/is de wat kortere batterijtijd dacht ik. Voor dat geld overigens een perfecte deal, en met navigeren sluit je hem toch op een 12v ladertje aan...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• WiLLoW_TieN
VisaRider schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:13:
[...]

Dat is wel HEEL goedkoop zeg. Het is weliswaar een wat ouder model (2 jaar), en inmiddels opgevolgd door de veel kleinere SPV-C500. Nadeel ook van de E200 was/is de wat kortere batterijtijd dacht ik. Voor dat geld overigens een perfecte deal, en met navigeren sluit je hem toch op een 12v ladertje aan...
Met de laatse ( te verkrijgen op orange.nl ) software NL ROM versie 2.7.3.3 valt het wel mee met batterij-tijd. Je moet idd alleen wel Bluetooth uitzetten als je het niet gebruikt. Verder hebben de Kijkshop winkels er niet zoveel je moet geluk hebben en even rondbellen op de site van de Kijkshop staat hij b.v niet eens.

Verder zit er een USB-cradle bij en een 8 MB SD-card en mini-jack headset en oplader en software.

Losse Royaltek mini (RBT-1000) GPS Bluetooth ontvanger heb IK in beverwijk gescoord voor € 75,00.

[ Voor 56% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-09-2005 18:42 ]

• sphere

sphere

Debian abuser

Topicstarter
Dat is inderdaad goedkoop. De goedkoopste smartphone die ik had gevonden was de MPX 200, maar die heeft geen bluetooth --> nutteloos voor TomTom. Om eerlijk te zijn is die telefoon niet mijn smaak, maar aan de andere kant lijkt me het wel makkelijker voor in de auto, ten opzichte van zo'n clamshell.

In ieder geval blijkt uit de reacties van dit topic wel, dat je de verschillende smartphones moet kennen om tegen een koopje aan te lopen. Erg jammer, maar het is kennelijk (nog) niet anders. Als iemand nog andere suggesties heeft, dan hoor ik het graag, ik ga die smartphone proberen te vinden bij een Kijkshop in de buurt.

• WiLLoW_TieN
sphere schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:11:
Dat is inderdaad goedkoop. De goedkoopste smartphone die ik had gevonden was de MPX 200, maar die heeft geen bluetooth --> nutteloos voor TomTom. Om eerlijk te zijn is die telefoon niet mijn smaak, maar aan de andere kant lijkt me het wel makkelijker voor in de auto, ten opzichte van zo'n clamshell.

In ieder geval blijkt uit de reacties van dit topic wel, dat je de verschillende smartphones moet kennen om tegen een koopje aan te lopen. Erg jammer, maar het is kennelijk (nog) niet anders. Als iemand nog andere suggesties heeft, dan hoor ik het graag, ik ga die smartphone proberen te vinden bij een Kijkshop in de buurt.
Hou er wel rekening mee dat ;

1 ) Er een grotere SD-card in moet ( minimaal 128 Mb ! )
2 ) Je hem moet software un-locken.
3 ) Je er TomTom3 Mobile op moet zien te krijgen.
4 ) Je er NL ROM versie 2.7.3.3 op moet zetten.
5 ) Je een losse Bleutooth GPS ontvanger moet kopen +/- € 90,00.

Er is ook een topic hier op GoT over de SPV E200.

• sphere

sphere

Debian abuser

Topicstarter
Ik heb dat topic doorgenomen. Veel van de bezwaren die je aandraagt gelden ook voor de Motorola MPX220. Daar moet ook een grotere SD in denk ik, in ieder geval staat er op de site van Belcompany niks over. Dus ik denkd at ik daarvoor ook een 256/512 kaart moet aanschaffen (geen idee hoeveel ruimte tomtom3 + kaarten zuigt), Een GPS adapter moet ik sowieso kopen.

Daarnaast staat er in het topic dat je noemt veel informatie over beide vormen van unlocken. Dmv het flashen naar een nieuwe firmware ben je dacht ik van beide problemen af. Ik zal nog eens dat topic lezen om te zien waarom er per se die ROM versie in moet.

Voordat ik allerlei moeilijke dingen ga uitzoeken, wil ik eerst weten of dat ding verkrijgbaar is. Daarna zal ik eens uitpluizen hoe het met de details zit. En ondertussen zoek ik gewoon verder naar andere opties. Dankjewel voor je nuttige adviezen :)

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-11 08:32
Goede sites om ze te vergelijken zijn http://www.gsmarena.com en http://www.nieuwemobiel.nl.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Motorola A1010 of de Qtek 9100 (ook wel bekend als i-mate K-JAM of T-Mobile MDA Vario). Het duurt alleen nog een maand tot 3 maanden voordat deze uitkomen in NL.

PSN ID = Jorco

• sphere

sphere

Debian abuser

Topicstarter
DT-PiSanG schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:09:
Goede sites om ze te vergelijken zijn http://www.gsmarena.com en http://www.nieuwemobiel.nl.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Motorola A1010 of de Qtek 9100 (ook wel bekend als i-mate K-JAM of T-Mobile MDA Vario). Het duurt alleen nog een maand tot 3 maanden voordat deze uitkomen in NL.
Sorry, maar voor mijn doel zijn die sites compleet ongeschikt. Ik zoek een site waar je als "eigenschap" smartphone aan kan klikken, net zoals je kan doen met bluetooth, kleurendisplay etc.

Review sites zijn duizend in een dozijn. gsmarena ziet er uit als een grote reclame zuil. nieuwemobiel heeft aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn (bijv. mpx220). Dan vind ik telecomvergelijker een fijner alternatief. Ook reclame, maar je wordt er niet mee doodgegooid. De aanbiedingen staan met prijs op de site zelf vermeld, en als je doorklikt naar de verkopende site klopt het nog ook. Daar heb je dan tenminste nog iets aan als je weet welke smartphones er zijn.

• WiLLoW_TieN
Dit zijn wel een handige sites --> Modaco en deze TomTom zeker als je voor de SPV E200 gaat.

Voel je ook vrij om mij te mailen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-09-2005 23:53 ]

Pagina: 1