Toon posts:

Vraagje (Help)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ nummerrrrrrrrr 1 : ik wil graag net zo'n nieuws pagina als tweakers.net hoe soep ik dat voor mekaar?? is daar een component :(

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:37

GVR

veel oefenen

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-04 04:43
OK, en wat bedoel je nu eigenlijk 8)7 :?

Edit:
En wat dacht je van een duidelijke topic-titel en duidelijk topic-start |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Niks123Random3 op 24-09-2005 19:15 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verdiep je eens in RSS en verdiep je eens in de FAQ en dan speciaal de afdeling heldere en duidelijke titels :)

Verwijderd

Iemand die nog een voorbeeld zoekt voor "Hoe kom ik zo lame mogelijk over" is welkom bij dit topic..

Verwijderd

lol :D Zo'n pagina maak je gewoon in Frontpage + Wordpad ;) Of je download gewoon even de template :P

Verwijderd

Topicstarter
nou ff voor de duidelijkheid ;)

als je invult www.tweakers.net zie je gelijk alle headlines enzo met datum erboven en dan is het klikbaar en dan lees je het voledige artikel en nou niet van die domme antwoorden met beter lezen ofzo want als ik het snapte dan stelde ik hier mijn vraag niet.

laterss

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-04 04:43
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<html>
<head>
<title>Hier komt de titel (ik hoop een duidelijke)</title>
</head>
<body>
Hier komt het nieuws
</body>
</html>

:+

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:09

samo

yo/wassup

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:19:

als je invult www.tweakers.net zie je gelijk alle headlines enzo met datum erboven en dan is het klikbaar en dan lees je het voledige artikel en nou niet van die domme antwoorden met beter lezen ofzo want als ik het snapte dan stelde ik hier mijn vraag niet.

laterss
Het opzetten van zo'n site is net zo veel moeite als het lijkt. Helaas is er geen makkelijke oplossing, laat staan een oplossing dat voor jou in 1x zal werken. Welke oplossing ook gegeven word, je zal zelf veel moeten uitzoeken en lezen. Dus mijn eerste tip is: pas je mentaliteit aan

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

Tip twee: begin in wordpad oid met het coden van makkelijke, statische pagina's en bezoek www.w3schools.com :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry maar ik dacht misschien is er een kant en klare component voor.

dus ff kort gezegd ik moet gewoon met word en frontpage werken en eerst goed lezen?

Verwijderd

Topicstarter
euhm ik werk met mambo bye the way

Verwijderd

lol
ik zou beginnen met de tutorials voor mambo allemaal door te nemen, en het daarna nog eens te proberen

Verwijderd

eehm lees eerst eens een boek over HTML ofzo...

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09-2025

SnakeMind

Silence...

Still Cripple as Hell

Verwijderd

Volgende keer wat duidelijkere topictitel en topicstart, is wel zo handig denk ik... En misschien handig om zelf ook iets uit te zoeken :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:19:

laterss
Als je zo'n titel en ts plaatst, krijg je dit soort antwoorden... Lees de FAQ's hier maar eens door.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat wil je eigenlijk voor nieuws gaan plaatsen? Persoonlijk nieuws, of technisch nieuws, of landelijk algemeen nieuws?

Want Tweakers, Fok en Nu.nl hebben gewoon RSS Feeds - dit zijn lijsten met de laatste headlines, zonder opmaak, die je in een zelfgebouwde website kan invoegen. Maar ja, dan moet je eerst een website bouwen.

Trek er wat tijd voor uit, je kunt het serieus echt niet in één dag leren en ja, je zult er tijd aan moeten besteden. Rome is ook niet in één dag gebouwd :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1