Bullet/pointer li probleem in IE

In Firefox en Opera wordt het menu en de bullets/pointers goed weergegeven. Internet explorer doet echter moeilijk, en neemt als lijnhoogte de hoogte van de bullet/pointer aan.
Een background image gebruiken als bullet kan echter niet, omdat ik de stippellijn tussen de list items al hiervoor heb gebruikt. Ik heb tot op heden geen oplossing kunnen vinden met got en google.
Hoe kan ik dit oplossen zodat IE niet meer de lijnhoogte verandert ? Alvast bedankt !

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| #divNavigation { list-style-type: none; margin-top: 20px; padding: 0px; margin-left: 15px; font-size: 10px; line-height: 22px; } #divNavigation A { text-decoration: none; color: #333333; margin-left: 0px; } #divNavigation a:hover { text-decoration: underline; } #divNavigation li { width: 150px; margin: 0px; padding: 0px; background-repeat: no-repeat; background-image: url(../images/stip.gif); } |
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| ul id="divNavigation">
<li>[img]"images/dh.gif"[/img]<a href="wiezijnwij/wie.htm">Wie zijn wij?</a></li>
<li>[img]"images/dh.gif"[/img]<a href="tarieven/tarieven.htm">Tarieven</a></li>
<li>[img]"images/dh.gif"[/img]<a href="faq/faq.htm">FAQ</a></li>
<li>[img]"images/dh.gif"[/img]<a href="tipsentrucs/tips.htm">Tips & Trucs</a> </li>
<li>[img]"images/dh.gif"[/img]<a href="links/links.htm">Links</a></li>
<li>[img]"images/dh.gif"[/img]<a href="contact/contact.htm">Contact</a></li>
<li>[img]"images/spacer.gif"[/img]</li> |
In Firefox en Opera wordt het menu en de bullets/pointers goed weergegeven. Internet explorer doet echter moeilijk, en neemt als lijnhoogte de hoogte van de bullet/pointer aan.
Een background image gebruiken als bullet kan echter niet, omdat ik de stippellijn tussen de list items al hiervoor heb gebruikt. Ik heb tot op heden geen oplossing kunnen vinden met got en google.
Hoe kan ik dit oplossen zodat IE niet meer de lijnhoogte verandert ? Alvast bedankt !