Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...
Firefox 1.0.7 heeft de nieuwste fixes en dus die kan best nemen. 1.5Beta is nog in testfase.....
Hope for the best, prepare for the worst...
Verwijderd
De tussen liggende versies zijn er niet. Was geloof ik iets van alle functies voor 1.5 geplant hebben we nu al, dus wordt dit 1.5. Overigens is dit een beta en bij mij iig niet helemaal stabiel nog. Als je absoluut stabiel wilt, ga voor 1.0.7., dat is een prima browser.
Ja, jij ook Qapla. Kijk hier eens, en zook eens met google op firefox en Deer Park, het zal je een stuk duidelijker worden denk ik.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ik draai nu een aantal weken met 1.5 beta (versie 1.4) maar ik heb weinig problemen. Op mijn werkstation thuis en mijn laptop draait het perfect en geen verschil met 1.0.5/6/7.
Op mijn werk heb ik wel soms problemen dat firefox geheel hangt. Dan reageerd deze geheel niet. Dat had ik in versie 1.0.5 en nu ook beta 1.5. Ik heb versie 1.0.6 en 7 nooit op mijn werk gedraait.
Ik merk wel dat (voor gevoel) versie 1.5 Beta een heel klein beetje sneller is. Maar waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren.
Helaas werken niet alle extension. Daar moet je wel rekening mee houden. Mijn belangrijkste werken goed (Adblock, Adblock Filterset.G Updater en TabBrowser preferences). Maar een aantal draaien of geheel niet of hangt Firefox op.
Dus: (mijn conclusie)
Als je geen behoefte hebt aan extensies is beta 1.5 een aanrader. Als je veel verschillende extensies gebruikt ga dan voor 1.0.7.
Op mijn werk heb ik wel soms problemen dat firefox geheel hangt. Dan reageerd deze geheel niet. Dat had ik in versie 1.0.5 en nu ook beta 1.5. Ik heb versie 1.0.6 en 7 nooit op mijn werk gedraait.
Ik merk wel dat (voor gevoel) versie 1.5 Beta een heel klein beetje sneller is. Maar waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren.
Helaas werken niet alle extension. Daar moet je wel rekening mee houden. Mijn belangrijkste werken goed (Adblock, Adblock Filterset.G Updater en TabBrowser preferences). Maar een aantal draaien of geheel niet of hangt Firefox op.
Dus: (mijn conclusie)
Als je geen behoefte hebt aan extensies is beta 1.5 een aanrader. Als je veel verschillende extensies gebruikt ga dan voor 1.0.7.
[ Voor 15% gewijzigd door bolke op 24-09-2005 18:07 ]