Hoi, ik heb net iets heel raar meegemaakt. Ik las erges dat je een X850 pro vivo kon flashen naar een X850 xt pe vivo. Ik haalde daarvoor ongeveer 100fps in counterstrike source stresstest. Na de flash die blijkbaar gelukt was wilde ik opnieuw ff de test runne om te zien hoeveel verschil het maakt. Helaas bleef hij hangen midden tijdens de stresstest
Bij heropstarte hebbik ff atitool gedraait en bleek dat gpu nogal warm werd
ik was dan ook van 520/540 naar iets van een 560/590 gegaan en dat ging niet zo goed blijkbaar
zelfs met terug te clocken bleef de graka enorm warm. Dus ik dacht, nou die xt pe gaat niet lukken... ik ga eens een xt probere flashe... zelfde verhaal...gpu werd ongewoon heet en bleef hangen. Teleurgesteld moest ik dan ook terugflashe naar men originele X850 pro bios
Uiteraard bij herstart herinstalleer ik de drivers, ik kijk temperatuur na bij ati tool en ja hoor, temperatuur rond de 40° zoals ervoor in idle
Ik overclock men kaart tot op de waarden van daarvoor en ik run de cs stress test en wat blijkt.... 147FPS
en het grappige is... ik heb helemaaaaaaaaaaal geen idee hoe dat komt... ik dacht eerst dat AA en AF afgespronge waren maar alles was hetzelfde gebleve, ook het ati control center profiel was nog net hetzelfde. heeft iemand ENIG idee hoe dit komt? ik niet hoor
maar zou wel leuk zijn om te weten voor in het vervolg
Uiteraard bij herstart herinstalleer ik de drivers, ik kijk temperatuur na bij ati tool en ja hoor, temperatuur rond de 40° zoals ervoor in idle
en het grappige is... ik heb helemaaaaaaaaaaal geen idee hoe dat komt... ik dacht eerst dat AA en AF afgespronge waren maar alles was hetzelfde gebleve, ook het ati control center profiel was nog net hetzelfde. heeft iemand ENIG idee hoe dit komt? ik niet hoor