Voor school moet ik vaak ERD's tekenen, hiervoor gebruik ik Visio maar ben er niet erg over te spreken. Steeds moet ik handmatig de cardinaliteit en totaliteit bij de relaties/entiteiten zetten en kan ik maar niet de juiste shapes er voor vinden (relaties zonder pijlen e.d).
Daarom ben ik op zoek gegaan naar een ander programma, ik ben veel alternatieven tegen gekomen zoals smartdraw, dia, sybase powerdesigner etc. maar ook deze zijn niet geschikt.
Graag zou ik van de pro's (misschien wordt er in de praktijk wel geen ERD's getekend ik weet het niet) weten welke software/shapes ze gebruiken.
Met de GOT search kwam ik wel alternatieven tegen maar deze boden het ook niet hetgeen wat ik zoek.
OS maakt me trouwens niet uit mits linux/windows variant
Daarom ben ik op zoek gegaan naar een ander programma, ik ben veel alternatieven tegen gekomen zoals smartdraw, dia, sybase powerdesigner etc. maar ook deze zijn niet geschikt.
Graag zou ik van de pro's (misschien wordt er in de praktijk wel geen ERD's getekend ik weet het niet) weten welke software/shapes ze gebruiken.
Met de GOT search kwam ik wel alternatieven tegen maar deze boden het ook niet hetgeen wat ik zoek.
OS maakt me trouwens niet uit mits linux/windows variant
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 17:06 ]