martinweb.nl schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:22:
[...]
Het is een 2722CDG om precies te zijn. En als ik het goed begrijp moet ik onderdeeltje 6 hebben met nummer 91P7259...
Opzich heb je wel gelijk, maar zo´n dongeltje of een card steekt altijd uit, wat erg kwetsbaar is als ik em in m´n hangmat op m´n schoot heb...
Maar enorm bedankt voor je bijdrage! Nu afwegen of het waard is...
(Overigens, de mini PCI van deze laptop heeft een wireless LAN kaartje. Kan ik daar een willekeurig ander wireless LAN kaartje in zetten die ook G aan kan? Of moet ik ook nog op het type letten? Ik zie namelijk heel soms mini PCI II... En ik ben niet thuis in de laptopjes...

)
Mischien dat er ook wel een antenna nodig is, maar ik begrijp de tekst niet helemaal hoor ..
nu ik het nog is bekijk...
"14
Bluetooth antenna assembly
All models equipped with the Bluetooth option 91P6806 N"
deze antenna zul je dan ook nodig hebben, maar bij requirement staat: 'All models equipped with the Bluetooth option'
het moet dus zeker wel een optie zijn voor jou laptop, nogmaals -> laat dit alleen door erkend ibm / vakkundig (ibm of lenovo) personeel doen, CRU customer replacable units zijn nog net aan zelf te doen .. soms gaat dat al vrij ver -> FRU moet je echt niet zelf doen hoor!!
http://www-307.ibm.com/pc...emind=49979&validate=true
(en hier staat beschreven hoe ie erin moet.. , als je van je garantie af wilt enzo

pagina: 93
http://www-307.ibm.com/pc...lenovo&lndocid=MIGR-45899 )
Onder je keyboard zit een stekker voor de wifi antenna's in het scherm, die moet eerst los.
vervolgens moet je een stalen plaatje los schroeven.. dan komt het MDC (modem daughter card) in beeld.. deze vervang je met een bluetoothMDC (bmdc)** -> dan het stalen plaatje er weer op, wifi stekker erin, keyboard stekker erin.. en het keyb natuurlijk weer netjes op z'n plaats.

.. eitje
**en niet te vergeten de atenna... pagina 101
ow ennuh, als je wilt weten wat ie kost - > 91P7259 MODEMCOMBO Binnen 4 weken ** EUR 9,77 EUR 11,63 in euro''s
91P6806 BT ANTENNA Binnen 4 weken ** EUR 62,68 EUR 74,59
over dat wifi.., weet ik niet
hf
[
Voor 74% gewijzigd door
Anoniem: 122815 op 24-09-2005 19:52
]