Goedendag,
Het probleem wat ik heb is lastig uit te leggen vandaar dat ik ook nix over dit probleem heb kunnen vinden....
Ik ben bezig met een fatsoenlijke theme voor phpnuke met als onderwerp WoW
Dus ik rip hier en daar wat borders om een leuk geheel te krijgen ik test dit in gewoon html en alles doet het. Hierna verwerk ik het in phpnuke en opeens worden bepaalde delen raar weergegeven.
Voorbeeld:

zoals u het ziet zijn er 2 rare blokjes onstaan.
Ow ja hiero is de code
function OpenTable() {
echo "<table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" bgcolor=\"#e0be80\"><tbody><tr>
<td width=\"12\">[img]\"themes/WOW/images/parchborder-top-left.gif\"[/img]</td>
<td background=\"themes/WOW/images/parchborder-top.gif\">[img]\"images/pixel.gif\"[/img]</td>
<td width=\"14\">[img]\"themes/WOW/images/parchborder-top-right.gif\"[/img]</td></tr>
<tr>
<td valign=\"top\" background=\"themes/WOW/images/parchborder-left.gif\">[img]\"images/pixel.gif\"[/img]</td>
<td valign=\"top\">";
}
function CloseTable() {
echo "</td>
<td valign=\"top\" background=\"themes/WOW/images/parchborder-right.gif\">[img]\"images/pixel.gif\"[/img]</td></tr>
<tr>
<td width=\"12\">[img]\"themes/WOW/images/parchborder-bot-left.gif\"[/img]</td>
<td background=\"themes/WOW/images/parchborder-bot.gif\">[img]\"images/pixel.gif\"[/img]</td>
<td width=\"14\">[img]\"themes/WOW/images/parchborder-bot-right.gif\"[/img]</td></tr>
</td></tr></tbody></table>
<br>";
}
Wie heeft de oplossing?
Greetz
Het probleem wat ik heb is lastig uit te leggen vandaar dat ik ook nix over dit probleem heb kunnen vinden....
Ik ben bezig met een fatsoenlijke theme voor phpnuke met als onderwerp WoW
Dus ik rip hier en daar wat borders om een leuk geheel te krijgen ik test dit in gewoon html en alles doet het. Hierna verwerk ik het in phpnuke en opeens worden bepaalde delen raar weergegeven.
Voorbeeld:

zoals u het ziet zijn er 2 rare blokjes onstaan.
Ow ja hiero is de code
function OpenTable() {
echo "<table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" bgcolor=\"#e0be80\"><tbody><tr>
<td width=\"12\">[img]\"themes/WOW/images/parchborder-top-left.gif\"[/img]</td>
<td background=\"themes/WOW/images/parchborder-top.gif\">[img]\"images/pixel.gif\"[/img]</td>
<td width=\"14\">[img]\"themes/WOW/images/parchborder-top-right.gif\"[/img]</td></tr>
<tr>
<td valign=\"top\" background=\"themes/WOW/images/parchborder-left.gif\">[img]\"images/pixel.gif\"[/img]</td>
<td valign=\"top\">";
}
function CloseTable() {
echo "</td>
<td valign=\"top\" background=\"themes/WOW/images/parchborder-right.gif\">[img]\"images/pixel.gif\"[/img]</td></tr>
<tr>
<td width=\"12\">[img]\"themes/WOW/images/parchborder-bot-left.gif\"[/img]</td>
<td background=\"themes/WOW/images/parchborder-bot.gif\">[img]\"images/pixel.gif\"[/img]</td>
<td width=\"14\">[img]\"themes/WOW/images/parchborder-bot-right.gif\"[/img]</td></tr>
</td></tr></tbody></table>
<br>";
}
Wie heeft de oplossing?
Greetz