Toon posts:

Wat is het verschil?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een andere processor, en wel een pIII 600, slot 1, 100mhz, en 512kb (dit is namelijk het maximale wat er op mijn oude P2B-F kan)!

Maar wat is het verschil tussen een:
600 Boxed
600E
600EB

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

weet ik ook niet precies. boxed betekend in ieder geval dat je hem in de originele doos koopt

ik heb eeb 600eb en da is geen slot 1 maar socket370 en geen 100 Mhz fsb maar 133 Mhz.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-08 21:44

MetalStef

gietijzer

De 600 met een E is een nieuwer type met een kleinere die-size. Loopt theoretisch een stukkie harder dan een oudere versie. De B erachter geeft aan dattie op 133FSB loopt.

Mijn keuze als je wilt OC'en: de 600E
Als je niet wilt OC'en: de 600EB

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:14

Epsilon

die boxed is een proc met echtheid certificaat en koeler van intel.
die e staat voor coppermine en die kan niet in jouw moederbord dus die moet je niet nemen. ik zeg het maar ff:)

Verwijderd

Topicstarter
Waaorom kan die 600E er niet op?
Wat raad je dan aan om te kopen (als het maar het beste en maximale is wat mijn mobo ondersteund)

• Epsilon

Epsilon

je kan het beste een gewone slot 1 p3 600 kopen. Eentje met 100 mhz fsb dan heb je nog wat speling als je wilt oc'en.

Hij is al wat ouder en wat moeilijker te krijgen, maar als je geluk hebt zijn ze er nog. Hij zal wat minder presteren als de cuppermine.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kan er geen 600e slot1 op?

• Epsilon

Epsilon

jouw bord is officieel een p2 bordje
mijn bordje kan dat ook niet aan en heeft dan ook een maximum van 550 dat erin kan (ik kan de multiplier en fsb ook los instellen zodat ik toch een 1ghz in kan douwen slot 1!!)
Pagina: 1