Dual monitor + TV

Pagina: 1
Acties:

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:12
Ongeveer een jaar geleden werkte ik met een dual monitor setup en kon ik tegelijker tijd de TV out gebruiken. Na een tijdje had ik toen mijn tweede monitor opgeruimd.

Nu heb ik pas geleden weer een monitor erbij gekocht, want ik miste mijn dual setup. Maar nu kan ik geen TV out meer tegelijker tijd gebruiken. Voorheen kon ik dit wel. :?

Mijn videokaart is een Leadtek Geforce 4 TI4400 MyViVo en daaraan hangen 2 21" monitoren + een TV. Monitor 1 zit op de VGA poort, monitor 2 op de DVI en de TV op svideo.

Ik heb alle opties van de Nvidia driver/Nview doorgelopen, maar daar kon ik alleen 1 monitor + TV kiezen en geen 2 monitoren + TV. Ook heb ik TV Tool geinstalleerd, nu verschijnen er wel kleurenbalken op de TV, maar alsnog kan ik hem niet tegelijker tijd naast mijn 2 monitoren gebruiken. Ik heb de FAQ al doorgenomen en wat gezocht, maar het enige dat ik tegen ben gekomen was dat het met TV Tool zou moeten werken of dat het niet met een Geforce 4 kan. :| Weten jullie een oplossing?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Ik heb ooit eens 2 monitoren + TV-out gebruikt op mijn huidige pc, alleen was 't een ATI kaart.

Topic

Alleen, hoe deed ik dat :? Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/bloos.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Yucko op 24-09-2005 14:19 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Ik denk niet dat het kan, aangezien de kaart maar 2 ramdac's heeft.
Misschien dat het met nieuwere kaarten wel kan.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Op mijn laptop met ATI Mobility Radeon 7500 kan ik ook tegelijk LCD Scherm, Monitor en TV aansturen vanuit het ati control center. Misschien even naar andere drivers kijken ?

[ Voor 15% gewijzigd door Borizz op 24-09-2005 14:32 ]

If I can't fix it, it ain't broken.

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:12
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:21:
Het kan wel, want voorheen werkte het probleemloos.
Borizz schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:31:
Op mijn laptop met ATI Mobility Radeon 7500 kan ik ook tegelijk LCD Scherm, Monitor en TV aansturen vanuit het ati control center. Misschien even naar andere drivers kijken ?
Hmm, ik ga even kijken naar oudere versies. Misschien dat het in de versie die ik nu heb niet meer kan. :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:21:
Bull, zie mijn post en link naar ouder topic. En dat was met een Ati Radeon 9800 Pro !

TFT op DVI, CRT op D-SUB en TV op SVHS.

Feit is wel dat mijn CRT op 50Hz liep

[ Voor 13% gewijzigd door Yucko op 24-09-2005 17:38 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Zou ook idd gewoon moeten kunnen. Even goed kijken hoe je desktopextenties staan... Meen dat je de TV alleen kan clonen?

En dat verhaal van die RAMDAC's, klopt idd er zitten maar 2 RAMDAC's op over het algemeen maar als je een TFT op DVI aansluit (of een laptopscherm, dat word intern ook digitaal aangesloten) dan verbruikt die gaan RAMDAC en heb je er nog steeds 2 over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 18:07 ]

Pagina: 1