Toon posts:

Headphone jack uitgelubberd?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ongeveer 2jaar terug een creative zen xtra gekocht en ongevveer een maand terug had ik het welbekende headphone jack probleem linkje: http://www.pcpages.com/thebishop/nomadfix/ Na dit gefixt te hebben kwam ik erachter dat dit niet het enigste probleem was, waarschijlijk is de headphone jack ook nog eens uitgelubbert. Dit komt omdat ik tijdens dat ik het probleem had de oordopjes scheef in de jack hield omdat hij het dan wel goed deed!!! Heeft iemand hier misschien een oplossing, ik zou daarmee enorm geholpen zijn, had contact opgenomen met creative en die wilden hem repareren voor E150 hahaha!!! :r

Verwijderd

je wilt dus zeggen dat je input (mini jack) stuk is van je creative mo3speler (je topicname is namelijk beetje verwarrend dacht eerst dat je PLUG zelf uit gelubberd was (lol woordspeling :P :+ ).
Meestal kan je zo input huisje bestellen om internet. Moet je daarna wel de lef hebben om de oude weg tehalen en de nieuwe er op te solderen.
Andere mogelijkheid is de ring/strips in de behuizing die dus je plug vast houden weer terug te buigen... dit werkt alleen voor korte duur denk ik want metaal heeft last van metaalmoeheid om een gegeven moment zeker als je veel je jackplug in en er uit haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor je antwoord, ik snap idd dat de titel behoorlijk verwarend is, het is ook behoorlijk moeilijk het probleem uit te leggen... Maar het gaat dus om het de jack waar jeje oordopjes indoet... dus je had had het volgens mij goed. Ik ga idd eerst proberen het terug te buigen en hopen dat het niet afbreekt, waneer dit niet lukt koop ik een nieuwe alleen ik zou niet weten waar ik dat zou kunnen kopen... Heb al op conrad gekeken maar word niet ehct wijzer... Maar zeker bedankt!! _/-\o_

• MidnightMotion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:30:
Alvast bedankt voor je antwoord, ik snap idd dat de titel behoorlijk verwarend is, het is ook behoorlijk moeilijk het probleem uit te leggen... Maar het gaat dus om het de jack waar jeje oordopjes indoet... dus je had had het volgens mij goed. Ik ga idd eerst proberen het terug te buigen en hopen dat het niet afbreekt, waneer dit niet lukt koop ik een nieuwe alleen ik zou niet weten waar ik dat zou kunnen kopen... Heb al op conrad gekeken maar word niet ehct wijzer... Maar zeker bedankt!! _/-\o_
Als je toch een nieuwe gaat kopen als het spulletje afbreekt is het ook wel de moeite om het ding open te maken en er een nieuwe in (proberen) te zetten (of de oude creatief te fixen met een dot tin en een soldeerbout) toch? Stuk voordeliger dacht ik zo ;)

Edit: Niet helemaal goed gelezen, dacht dat je een nieuw apparaat ging kopen als het niet lukte maar geloof dat je de ingang bedoelt! Evengoed de moeite :)

[ Voor 9% gewijzigd door MidnightMotion op 24-09-2005 19:14 ]

Eigenaar van domoticavergelijken.info