Battery life error?

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.albada/batterylife_error.jpg

Ik starte mn laptop vanochtend op en kreeg ineens deze error, nog nooit eerder gezien en ook geen idee wat ik er mee aanmoet.

Ik heb een ASUS L5900GX laptop.. kheb eigenlijk ook geen idee wat er precies fout is, wat die error betekent.

Wat kan ik hier aan doen?

Google geeft me namelijk alleen meer chinese, turkse sites e.d.

[ Voor 10% gewijzigd door dajuan op 24-09-2005 13:12 ]

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-06 15:45
Wat doet de error?

Hoewel het goed is dat je je fout even door google hebt gehaald omschrijf je het probleem niet goed.

We moeten toch echt dingen weten zoals: Os, SP?, geinstalleerde programma's? hoe oud is de installatie? en zulke dingen.

Doe de error nog iets? Of is het alleen een melding en kun je daarna gewoon goed verderwerken? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Roberto op 24-09-2005 14:27 ]

Anoniem: 142689

Dat is van die Power4 Gear utility.. (C:\Program Files\ASUS\Power4 Gear) als je het na rebooten niet meer hebt gekregen zal hij wel een nieuw policy/configuratie bestand gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
ik kan nog wel gewoon doorwerken.. reboot maakt niks uit, elke keer als ik opstart krijg ik het sinds vandaag.

os: win xp nl, sp2.. geinstalleerde programmas.. een heleboel :) Installatie staat er bijna een jaar op, ik wil wel opnieuw windows installeren, maar ik heb alleen pre-install cds.. maar wel 3 legale licenties. Kheb ook geen idee hoe ik windows er opnieuw opkrijg, met legale serials.

Kheb 2 dagen geleden even een schijfdefragmentatie gedaan.. maar daarna niet deze error gehad. pas nadat ik vanmorgen mn laptop opstartte.. het heeft inderdaad met dat asus gear program te maken, maar tis wel zwaar irri dat ik elke keer die error krijg, terwijl ik gewoon kan doorwerken.

[ Voor 20% gewijzigd door dajuan op 25-09-2005 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50893

Ik zou er even over bellen met de ASUS importeur, ik heb al het afgelopen jaar teveel battrij packs teruggevraagd zien worden omdat die niet goed zijn. Je weet nooit of het hier het ook het geval is of dat er nu pas iets aan het licht komt.

Even hun site opgezocht, telefoonnummer staat erbij :

http://www.bascomputers.n...93-40a3-ad7f-801d5c635507

Succes