Toon posts:

[XP] vreemd probleem na systeemherstel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had WindowsXP pro SP2 met alle updates--------->Gister heb ik met systeemherstel de computer 3 dagen terug gezet, nadat ik dit had gedaan kreeg ik een error bij het starten van counterstrike, toen heb ik het systeemherstel weer ongedaan proberen te maken, maar toen kwam de pc in een opstartloop, onder in beeld allemaal ííííííííí, soort laadbalkje, duurde wel 2 minuten en dan rebootte de pc weer gewoon en kreeg ik weer gewoon het keuze menuutje van 5 mogelijkheden, die allemaal niet werkten en telkens dat laadbalkje gaven.
Toen dus XP cd erin en (er overheen)geinstalleerd. Al me programma's staan nog op C en D maar de videokaart en geluidskaart doen het niet meer, drivers installeren geeft errors. Windows Update werkt ook niet en ik heb geen SP2 meer.

huidige probleem:
Nu wil ik dus C formateren, maar dan gaat niet omdat C in gebruik is, als ik van A of E boot(f10 drukken als ik de PC aandoe) start het brakke windows gewoon op

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 13:10 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:04
Je moet de C niet formatteren door in windows rechterknop op de schijf en dan formatteren te klikken, je moet de C laten formatteren aan het begin van de installatie.

Als je de windows XP setup van CD start, dan vraagt hij je op een gegeven moment op welke schijf hij geïnstalleerd moet worden. Na het selecteren vraagt hij wat hij met die schijf moet doen, in dat geval kies je "Formatteren als NTFS" en dan word de hele C-schijf leeggehaald en daarna word windows op de C gezet :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
ah ja bedankt
jammer dat ie nu op 90% formateren blijft hangen

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:04
Dan zou ik je aanraden om eens een diagnostische tool van de fabrikant van de harde schijf te downloaden en dat ding eens goed te laten testen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 19:18
Morax schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:19:
Dan zou ik je aanraden om eens een diagnostische tool van de fabrikant van de harde schijf te downloaden en dat ding eens goed te laten testen :)
Dat zou ik ook maar eens gaan doen!
(oude hd?)

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.