Ik had WindowsXP pro SP2 met alle updates--------->Gister heb ik met systeemherstel de computer 3 dagen terug gezet, nadat ik dit had gedaan kreeg ik een error bij het starten van counterstrike, toen heb ik het systeemherstel weer ongedaan proberen te maken, maar toen kwam de pc in een opstartloop, onder in beeld allemaal ííííííííí, soort laadbalkje, duurde wel 2 minuten en dan rebootte de pc weer gewoon en kreeg ik weer gewoon het keuze menuutje van 5 mogelijkheden, die allemaal niet werkten en telkens dat laadbalkje gaven.
Toen dus XP cd erin en (er overheen)geinstalleerd. Al me programma's staan nog op C en D maar de videokaart en geluidskaart doen het niet meer, drivers installeren geeft errors. Windows Update werkt ook niet en ik heb geen SP2 meer.
huidige probleem:
Nu wil ik dus C formateren, maar dan gaat niet omdat C in gebruik is, als ik van A of E boot(f10 drukken als ik de PC aandoe) start het brakke windows gewoon op
Toen dus XP cd erin en (er overheen)geinstalleerd. Al me programma's staan nog op C en D maar de videokaart en geluidskaart doen het niet meer, drivers installeren geeft errors. Windows Update werkt ook niet en ik heb geen SP2 meer.
huidige probleem:
Nu wil ik dus C formateren, maar dan gaat niet omdat C in gebruik is, als ik van A of E boot(f10 drukken als ik de PC aandoe) start het brakke windows gewoon op
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 13:10 ]