Toon posts:

Aanpassen NB fan op msi neo4 sli platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, mijn nb fan maakt pokkeveel herrie, dat ding draait standaard op ongeveer 7000rpm maar ik heb niet echt iets overclocked dus ik zou hem graag terugschroeve naar een 4000rpm, hopelijk stopt ie dan met zon herrie. Ik ken niks van voltages ofzo, weet er echt niks van sorry... maar ik heb hier een hele hoop weerstandjes liggen. Weet iemand hoevel weerstand ik er kan tussenzetten opdat hij minder rpm doet? hij moet ook niet stil komen te staan he :P

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Pak speedfan ,een progje om je rpm te regelen van je fans ;)
Freeware en te vinden bij http://www.almico.com/speedfan.php

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
om de één of andere reden herkent dat programma mijn mobo als nforce 2 en het maakt ni uit welk percentage ik ingeef, de snelheid blijft hetzelfde

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

dan moet je onder de configure tab naar de advanced tab gaan en daar IT8712F at $290 on ISA aanklikken dan zie je onder een lijstje verscheinen.
Daar tussen zie je PWM staan en die staan nu ON/OFF ,maak daar software controlled van en het werkt.

Cheers :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Je kan een fanmate van zalman er tussen stoppen of een andere connector van zalman de MC-1 kan je kiezen uit 12 volt en 5 volt. Heb ik gedaan bij een asus A8N-e ( passiefe nb cooler paste niet). Is maar een paar graden warmer geworden. De fanmate kost rond de 5 euro en die connector 2 á 3 euro. Breng maar een bezoekje aan de site van zalman.. http://zalman.co.kr/

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Speedy-J schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:24:
dan moet je onder de configure tab naar de advanced tab gaan en daar IT8712F at $290 on ISA aanklikken dan zie je onder een lijstje verscheinen.
Daar tussen zie je PWM staan en die staan nu ON/OFF ,maak daar software controlled van en het werkt.

Cheers :)
He he eindelijk iemand die dit post ben hier al een hele poos naar opzoek. Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
ik vind nergens software controled staan bij die pwm
Pagina: 1