Toon posts:

Welk sim-only abonnement?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee,
na al die jaren prepaid denk ik dat ik nu goedkoper uit ben met een goed abonnement, aangezien ik 40 euro in de maand kwijt ben aan beltegoed.. Maar ik wil vooral een abonnement waar ik veel mee kan smsen, en nu zou ik graag wat advies en tips horen.

Ik heb zelf even op http://www.gsm.nl gekeken, en zag daar wel een mooi vodafone abonnement, met deze eigenschappen:
# slechts € 12,95 per maand
# 450 belminuten of sms-jes per maand
# GEEN Entreekosten
En ook nummerbehoud, dat vind ik wel fijn. Maar mijn eisen zijn: 1 jarig abonnement, ongeveer maximaal 25 euro per maand, veel kunnen smsen, dus minimaal 350 smsjes per maand.

Heeft iemand ervaring met vodafone abonnement, mbt bereik etc., en heeft iemand advies en tips over andere abonnementen?
Alvast bedankt!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Je hebt nu een hele goede aanbieding van T-Mobile. 7,95 voor 400 minuten, geen aansluit- en verzendkosten. Nummerbehoud mogelijk. Zie www.telecom.nu

Bereik van alle netwerken is tegenwoordig redelijk het zelfde, al zijn KPN en Vodafone in mijn ogen wel iets beter. Maar goed, normale stervelingen zullen met de andere netwerken ook prima uit de voeten kunnen.

BTW: 350 SMS'jes per maand :? Dat is echt ziek veel.... Bij dat abonnement wat ik noemde kun je voor 20 € pm 250 SMSjes kopen. 450 stuks kan ook, kost 30 €.

[ Voor 26% gewijzigd door havana op 24-09-2005 14:14 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
havana schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:55:
Je hebt nu een hele goed aanbieding van T-Mobile. 7,95 voor 400 minuten, geen aansluit- en verzendkosten. Nummerbehoud mogelijk.

Bereik van alle netwerken is tegenwoordig redelijk het zelfde, al zijn KPN en Vodafone in mijn ogen wel iets beter. Maar goed, normale stervelingen zullen met de andere netwerken ook prima uit de voeten kunnen.

BTW: 350 SMS'jes per maand :? Dat is echt ziek veel....
Ja ik weet het, ik sms gewoon echt teveel.. Maarja, vrouwen hè, die hebben aandacht nodig ;)

Maar ontopic, ik had ook naar dat abonnement gekeken, en volgens mij is bij dat abonnement de 400 minuten ook echt minuten, en kan je ze niet smsen. Dan heb je weer een sms-bundel nodig, en dan ben je met mijn sms-gedrag alsnog 35 euro kwijt. Dus dat is jammer genoeg geen optie, maar iig toch bedankt voor je reactie.

Edit: jij bewerkte net je bericht toen ik dit postte, vervelend :P
Maar dat abonnement is dus niet echt een optie.. Want dan wordt het weer net iets te duur.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 14:16 ]

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
In dat geval lijkt me dat Vodafone abonnement een prima optie :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

havana schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:55:
Je hebt nu een hele goede aanbieding van T-Mobile. 7,95 voor 400 minuten, geen aansluit- en verzendkosten. Nummerbehoud mogelijk. Zie www.telecom.nu

T-Mobile is echt een tering netwerk :r , met volbereik niet kunnen bellen.(Rotterdam/Ridderkerk/Schiedam)
En is nog steeds niet echt goed bereik.(Naaldwijk, Willemstad en veel veel meer plekken waar het echt om te huilen is zo slecht is het bereik)

Als ik dit had geweeten had ik er nooit bij gaan zitten wat een DRAMA.

Telford, Vodafone & KPN zijn wel goed, gerangschikt van goedkoopste naar duurder.

Verwijderd

Niet echt de plek om dit soort dingen uit te zoeken.. Tweakers is ( }) nog }) ) geen telecom provider.

ga eens langs bij deze site, hier staan de laatste nieuwigheden altijd het eerst, daar de providers en resellers hier ook rond hangen.. ;)

moeilijke argumenten trouwens, 25 euri en 350+ SMSjes.. wil geen geld kwijt zijn, maar wel zoveel mogelijk kunnen kletsen.. ben je soms een Nederlander?, karig, gierig en gulzig volkje zijn we toch :D

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 14:36
Ik heb net zelf een telfort abbo afgesloten om ook van prepaid af te zijn, tot 30 September hebben ze een hele mooie aktie.

Kijk bv hiero: http://www.gsmweb.nl/telfort/index_abo.htm
bv de Telfort 200+100 - € 2,50, 200 bel minuten en 100 extra om te bellen tussen 20:00 en 08:00, en sms bundel kun je ook zelf kiezen, bv 300 x SMS - € 15,00 - € 0,05
Dan zou je voor €17.50 per maand klaar zijn.

Ik heb het abbo zelf via gsmplaza gedaan omdat die nog goedkoper waren qua belminuten dan gsmweb, alleen lijkt de site atm uit de lucht te zijn. (althans bij mij)

MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 21:45
spokey schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:45:
Ik heb net zelf een telfort abbo afgesloten om ook van prepaid af te zijn, tot 30 September hebben ze een hele mooie aktie.

Kijk bv hiero: http://www.gsmweb.nl/telfort/index_abo.htm
bv de Telfort 200+100 - € 2,50, 200 bel minuten en 100 extra om te bellen tussen 20:00 en 08:00, en sms bundel kun je ook zelf kiezen, bv 300 x SMS - € 15,00 - € 0,05
Dan zou je voor €17.50 per maand klaar zijn.

Ik heb het abbo zelf via gsmplaza gedaan omdat die nog goedkoper waren qua belminuten dan gsmweb, alleen lijkt de site atm uit de lucht te zijn. (althans bij mij)
Je krijgt bij GSMWeb ook nog 50% korting op je smsbundel (12 maanden lang), je bent dan dus maar 10 euro per maand kwijt!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:54

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hier t-mobile sim only

400 min
50 smsjes

8 euro in de maand :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat telfort abonnement lijkt me op zich wel wat, ik ga daar wel eens voor kijken, en ook op http://www.telecomvergelijker.nl die Mad_Cookie gaf.
Alvast bedankt voor jullie tips!

Offtopic: @ Mad_Cookie: ik ben idd gierig, want ik ben ook nog eens een zeeuw, en ons zeeuwe binne zuunig ;)
Pagina: 1