mp3 stand-alone deck kopen? welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
hallo!

mijn pa wil een stand-alone MP3/audioCD-speler (deck, dus niet portable) kopen. Volgens mij zijn er op dit moment niet veel stand-alone decks.
De enige die ik ken is die van Terratec.
Kennen jullie misschien nog andere? en hoe is de kwaliteit daarvan?

Bedankt,

Bas.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:54

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

conrad heeft een zelf bouw pakketje, maar ziet er natuurlijk niet zo mooi uit.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
De enige die ik ken is van Terratec ja, maar die is wel heel goed. D'r kan zelfs een harddisk in, dus lijkt me dit een best wel goeie keuze. Lees er eens wat reviews van zou ik zeggen...

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

kijk maar eens op www.norrod.nl
daar val je gelijk met je neus in de boter :)

en ik geloof dat ze bij www.alternate.nl ook wel zo'n ding hadden ergens. Staat altijd wel in de advertentie van hun in de computerbladen (ik geloof dat je die advertentie voor 3,95 kan kopen...er zit dan wel een computeridee om heen, maar dat neem je dan maar op de koop toe ;))

Verwijderd

Bij de funprice kun je toch zo'n stand-alone dvd-cd-mp3cd ding kopen? van Yamakawa ofzo?

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
ja, zo'n dvd, vcd, mp3 dingetje is erg stoer

mocht er laatst even mee spelen... en heb er geen slechte ervaringen aan overgehouden!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Iemand nog meer ervaringen/kennis

Verwijderd

Ik weet niet hoe technisch dat je bent, maar er staat deze maand een artikel in de Elektuur over MP3 chipsets. Deze bevatten een ATAPI interface e.d. en het enige wat je er dan nog aan moet hangen is een DAC. Ze meldden dat er binnekort een compleet ontwerp in de Elektuur komt te staan, dus houd deze in de gaten zou ik zeggen.

Verwijderd

Op de beurs in Utrecht vandaag, was er een handelaar die verkocht LASONIC MP3/DVD etc. speler standlone.
Nu kwam het mooie hij liet een officieel Boek zien van SANSUI (een bekend Japans HiFi merk) waar deze LASONIC in stond, vor 725.- met DOLBY AC3 dus het kwam uit de fabriek van Sansui...en het zag er mooi uit en klonk goed, speelde MPEG1 MPEG2 MPEG3 en hij kon via online de EEPROM opgewaardeerd worden vor MPEG4 als dat er komt!
Pagina: 1