Sinds ik een nieuwe wlan kaart heb met behoorlijk drivergezeik kan ik eindelijk de Zero Config tool van Windows gebruiken. Wat ik vaag vind is dat ik eerst gewoon een passphrase kon intikken en dit kan nu niet meer, ik moet de WEP-key intikken (en die heb ik niet omdat in m'n AP ook enkel een Passphrase is ingesteld). Weet iemand waaraan dit ligt of een oplossing zodat ik gewoon weer een passphrase ipv. ellelange key in kan tikken? Wat ik overigens ook vaag vind, als ik het eigen tooltje zou moeten gebruiken, dan kan je wel leuk een Passphrase intikken maar dan moet je ook kiezen welke sleutel het is (1 t/m 4). Hoe kan ik dit weten als dit gewoonweg -niet- in m'n AP aangegeven is?
Ik heb een ST180 AP en die staat op "WEP 128 bit automatically" en dus met een passphrase ingesteld. m'n vorige kaartje kon op die manier gewoon verbinding maken met het AP. Ik heb een Belkin FD6020 met Actiontec drivers omdat de eigen drivers enorm zuigen (en je kan geen Zero Config gebruiken).
Overigens, als iemand tips heeft voor prism-based 11 mbit device drivers, ik heb er nu een stuk of 3 geprobeerd waaronder de Linksys, Compaq en nu Actiontec en de laatste bevalt wel het beste.
Ik heb een ST180 AP en die staat op "WEP 128 bit automatically" en dus met een passphrase ingesteld. m'n vorige kaartje kon op die manier gewoon verbinding maken met het AP. Ik heb een Belkin FD6020 met Actiontec drivers omdat de eigen drivers enorm zuigen (en je kan geen Zero Config gebruiken).
Overigens, als iemand tips heeft voor prism-based 11 mbit device drivers, ik heb er nu een stuk of 3 geprobeerd waaronder de Linksys, Compaq en nu Actiontec en de laatste bevalt wel het beste.