[PHP][Quake3 engine]Gegevens opvragen ET server.

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-04 16:12
Beste GoT leden,

Ik ben al ongeveer een maand bezig informatie te vergaren om me eigen server-stats bij te houden.
Ik mis alleen 1 heel belangrijk onderdeel: een command list.

Ik bedoel daarmee, op welke manier spreek ik de server aan (geen verbinding, maar opvragen vrije slots, aantal vergaarde xp etc.) oftewel een lijst met commands.

Het gaat om Wolfenstein: Enemy Territory, voor zover ik weet is het een 'mod' op de Quake 3 engine.

Weet iemand hier daar iets meer van?

Hartelijk bedankt, en als het niet de quake3 engine was dan zit het verkeerd in me koppie O-)

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13

pjvandesande

GC.Collect(head);

Zie het protocol:

Query specs

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:50

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Daar zijn al een aantal pakketten van. Hieruit kan je precies zien hoe je het moet doen. SQuery bijvoorbeeld.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13

pjvandesande

GC.Collect(head);

Rüpel heeft ook een voorbeeld in C# gemaakt.

Deze zul je zeker wel kunnen porten naar PHP, hij legt namelijk precies uit wat hij doet.
Met een beetje creatief zoekwerk kom je er wel, ik ben er zelf ook een tijd mee bezig geweest en heb eigelijk voor de meeste games wel genoeg informatie kunnen vinden.

edit:
http://unreal.student.utwente.nl/ut2003_status.zip

[ Voor 8% gewijzigd door pjvandesande op 24-09-2005 13:47 . Reden: php voorbeeld link ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:12
Mja, met een beetje zoekwerk moet je toch wel eea kunnen vinden ? Dit is eerder een 'request', en heeft niet zozeer veel met programmeren te maken.
Zie ook de links die questa gegevenheeft.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.