Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] "Lees verder" klopt bij bepaalde topics niet

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Het is me opgevallen dat bij bepaalde topic "Lees verder", welke onderaan staat, niet klopt.
Neem bijvoorbeeld dit topic, hier worden veel plaatjes ingepost. Het lijkt me daarom beter dat er dan onder aan een pagina "Kijk verder" komt te staan. Er zijn vast nog wel meer voorbeelden te noemen.

Ik hoop dat iemand hier aandacht aan wil besteden. Als er meer informatie nodig is dan hoor ik dit natuurlijk graag.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Lijkt mij een beetje lastig in te bouwen..
En ook niet heel erg nuttig imho.
Overigens bestaat het topic dat je aanhaalt ook voor een groot deel uit tekst, dus dan zou het eerder 'kijk en lees verder' moeten zijn ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Haan op 24-09-2005 11:08 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Maak er dan gewoon "volgende pagina" van, dan dek je in 1 keer alles zonder een behoorlijke verhoging van de serverload :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:47

Super_ik

haklust!

[onzin] da was een andere knop 8)7 sorry [/onzin]

[ Voor 75% gewijzigd door Super_ik op 24-09-2005 11:12 ]

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Dit vind ik eerlijkgezegd wel zó triviaal :) . Het is voor iedereen toch duidelijk wat er bedoel wordt? "Volgende pagina" is misschien correcter, maar Lees verder vindt ik, persoonlijk, leuker. En bovendien: in het in de TS genoemde topic zit ook nogal veel tekst :) .

DM!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als we nog eens tijd over hebben zullen we het aantal plaatjes per post tellen om te kijken of de tekst 'kijk' of 'lees' wordt. Wellicht komen er ook opties voor 'huil', 'lach', 'zoek' en 'klik'

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.