Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Edit: Lock, sorry.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 09:29 ]

Verwijderd

Zie de policy, helaas mogen we hier niet op ingaan :)

Verwijderd

Ik zou jouw post maar snel verwijderen voordat een modje je gaat bannen, want verzoeken voor illegale meuk zijn niet gewenst op GoT

Bij je vorige post heb je zo te zien ook niet de FAQ gelezen... mss is dat toch wel eens handig

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 09:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het forum doorzocht, en ik zag er een hele zooi aan topics voor, dus ik ging er van uit dat het legaal was. Sorry, thread op slot!

Verwijderd

Het kan wel legaal, maar dan wordt het door je telecom-provider gedaan. Dus niet met computerprogramma's etc. Na een jaar kan je dit gratis laten doen.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:30:
Ik heb het forum doorzocht, en ik zag er een hele zooi aan topics voor, dus ik ging er van uit dat het legaal was. Sorry, thread op slot!
De topics waarover het niet over legaal unlocken gaat, zijn allemaal gesloten zo te zien hoor; bovendien hoor je zoiezo de forum faq/policy te lezen voordat je een topic opent :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 09:34 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
En deze gaat dus ook weer dicht. Unlocken en dat soort zaken bespreken we hier inderdaad niet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.