BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
We are shaping the future
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
verder wil k best de foutmelding hier posten, maar dat is een enorme lap text, wat heb je nodig om de fout te vinden?
[ Voor 19% gewijzigd door DropjesLover op 24-09-2005 00:40 ]
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
We are shaping the future
kan het misschien zijn dat mij harde schijf gewoon een aantal bad sectors heeft, waar die data naar toe is geschreven? ik moet er wel bij zeggen dat terwijl ik het aan het downen was mijn processor (een AMD 2000+) bijna de hele tijd zwaar belast was...
verder over zo'n foutrapport, das een hele hoop code, maar die kan k niet copy/pasten en da ga k liever niet zo laat nog overtypen
BThGvNeOA
lijkt me dat je defragmenteren bedoeld, anders zijn er geen bestand meer over---rrr--- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 02:21:
formatteren van die partitie met de 'corrupte' bestanden wil bij mij weleens helpen. Daarna doen ze het dan vaak weer.
als je echt formatteren bedoeld; das ook niet echt een optie....
BThGvNeOA
Verwijderd
Nee, de oplossing is geen workaround maar een oplossingDropjesLover schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:12:
ja, ik heb de faq even doorgelezen, maar waar je link naar toe wijst beschrijft niet echt mijn probleem. het crashen gebeurd ook zonder rechter muisklik, bijv. bij het selecteren van het bestand. verder is de oplossing die in de faq staat eigenlijk meer een soort work-a-round nietwaar?
nee ik bedoel formatteren. even die partitie helemaal leegmaken door alle bestanden te verplaatsen naar een andere partitie. Best kans dat de bestanden het niet meer doen maar als je ze dan opnieuw downloadt dan doen ze het wel weer. (bij mij althans, vaker corrupte/verneukte partitities gehad)DropjesLover schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:12:
ja, ik heb de faq even doorgelezen, maar waar je link naar toe wijst beschrijft niet echt mijn probleem. het crashen gebeurd ook zonder rechter muisklik, bijv. bij het selecteren van het bestand. verder is de oplossing die in de faq staat eigenlijk meer een soort work-a-round nietwaar?
[...]
lijkt me dat je defragmenteren bedoeld, anders zijn er geen bestand meer overmaar in ieder geval het proberen waard...
als je echt formatteren bedoeld; das ook niet echt een optie....
Ik neem aan dat je niet op de c schijf downloadt of als datastorage gebruikt voor fotos, videos e.d. want dan is formatteren geen leuke optie. maar daar ga ik even niet van uit, is namelijk niet slim.
[ Voor 3% gewijzigd door ---RRR--- op 24-09-2005 13:20 ]
dat is helemaal waar ja, k ga het nu proberenVerwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:18:
[...]
Nee, de oplossing is geen workaround maar een oplossingDit soort crashes worden veroorzaakt door slecht geschreven context menu handlers die je met het programmatje uit de faq uit kunt zetten en ik zou zeggen probeer de oplossing eens uit. Baat het niet dan schaadt het niet
-edit-
nou k heb dus het programmaatje in de faq geinstalleerd en gebruikt (werkt een beetje onhandig als je 246 shellextensions hebt). crashende shell gevonden, t was een video-thumbnail extractor. gedisabled en de corrupte files gedelete, die kon k namelijk ook niet afspelen. daarna de shell extension weer aangezet en geen problemen meer
1 vraagje; hoe voorkom je dit soort problemen dan eigenlijk? dit ook aangezien het niet bij elk bestand gebeurd waar die shell extension voor gebruikt wordt..
[ Voor 31% gewijzigd door DropjesLover op 25-09-2005 15:06 ]
BThGvNeOA