TV Kopen,welke ?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Een maand geleden hebben mijn ouders een hd-recorder toestel gekocht. Er is toen op raad van de verkoper gekozen voor een JVC DR-MH20S. Nu is onze oude tv plots -grinn- kapot gegaan. Daarom vroegen mijn oudersmij om een leuke tv uit te zoeken. Mijn ouders willen een dun scherm, dat elegant op onze mahoniehouten kast kan staan. Ik dacht dus aan een LCD-tv aangezien Plasma schermen niet binnen ons budget vallen (bron : kelkoo). De eisen :
  • component ingang, wegens betere kwaliteit (klopt toch?)
  • dvi ingang
  • een of andere vorm van hdtv ready,niet vereist,wel leuk ;)
  • onder de 1000 euro
Persoonlijk vond ik deze tekst wel informatief : lcd tv gids. De mogelijke toestellen staan hier min of meer opgesomt (kwa prijs).Even als reminder,het liefst geven we minder dan 1000euro uit.

Ik zit te denken aan de Dell W1900,JVC LT-26A60SU of een Sony KLV-S19A10. Bij nader inzien kost het grote broertje van de W1900, de W2600 , 1130Euro. Ik leg dan het extra geld wel bij. Heeft iemand pro of contras voor een van deze toestellen, of weetje eentje dat 1000x beter is dan alles wat hier staat. Ik hoor het graag ;)

[ Voor 4% gewijzigd door analog_ op 24-09-2005 00:23 ]

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een poosje terug in Goede 26" LCD TV voor leuke prijs m'n persoonlijke favorieten als verkoper neergezet, misschien heb je er wat aan :)

De Sony bravia heb ik helaas nog niet kunnen bekijken, daar heb ik dus nog weinig over te melden.

[ Voor 28% gewijzigd door Tele op 24-09-2005 08:30 ]

Verwijderd

Ik weet niet hoeveel haast je hebt met de aanschaf want ik krijg zelf namelijk op 5 oktober de Sony Bravia 40" lcd tv.. Ik kan dan direct mijn bevindingen over deze tv posten.

In de winkel heb ik een 26"(geloof ik) al zien spelen. Beeld lekker scherp, mooie vormgeving. Niks mis mee. Maar de echte test kan ik pas doen als ik de 40" zelf heb staan.

Ik hoor wel of er interesse is.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lees eerst even dit als je wil:

Policy: Welke moet ik kopen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.