Een maand geleden hebben mijn ouders een hd-recorder toestel gekocht. Er is toen op raad van de verkoper gekozen voor een JVC DR-MH20S. Nu is onze oude tv plots -grinn- kapot gegaan. Daarom vroegen mijn oudersmij om een leuke tv uit te zoeken. Mijn ouders willen een dun scherm, dat elegant op onze mahoniehouten kast kan staan. Ik dacht dus aan een LCD-tv aangezien Plasma schermen niet binnen ons budget vallen (bron : kelkoo). De eisen :
Ik zit te denken aan de Dell W1900,JVC LT-26A60SU of een Sony KLV-S19A10. Bij nader inzien kost het grote broertje van de W1900, de W2600 , 1130Euro. Ik leg dan het extra geld wel bij. Heeft iemand pro of contras voor een van deze toestellen, of weetje eentje dat 1000x beter is dan alles wat hier staat. Ik hoor het graag
- component ingang, wegens betere kwaliteit (klopt toch?)
- dvi ingang
- een of andere vorm van hdtv ready,niet vereist,wel leuk
- onder de 1000 euro
Ik zit te denken aan de Dell W1900,JVC LT-26A60SU of een Sony KLV-S19A10. Bij nader inzien kost het grote broertje van de W1900, de W2600 , 1130Euro. Ik leg dan het extra geld wel bij. Heeft iemand pro of contras voor een van deze toestellen, of weetje eentje dat 1000x beter is dan alles wat hier staat. Ik hoor het graag
[ Voor 4% gewijzigd door analog_ op 24-09-2005 00:23 ]