Philips 960

Pagina: 1
Acties:

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ook Philips heeft nu een slider.
De Philips 960

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/philips/philips-960_00.jpg

Network GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Dimensions 95 x 47.5 x 23 mm, 90 cc
Weight 95 g
[b]Display Type TFT, 256K colors
Size 176 x 220 pixels [b]
Ringtones Type Polyphonic (64 channels), MP3
Card slot SD/MMC
- 32 MB built-in memory
- 10 MB user memory
GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots)
Data speed 32 - 48 kbps
Messaging SMS, EMS, MMS, Email, Instant Messaging
Infrared port Yes
Games Yes+ downloadable
Colors 3 - Silver Sound, Titanium Tune, White Wide
Camera 2 MP, 1600x1200 pixels, video, flash
- Bluetooth

- Java MIDP 2.0
- MP3/AAC music player
- WAP 2.0
- T9
- Organizer
- Calculator
- USB port
- Built-in handsfree
- Voice memo/dial
Battery Standard battery, Li-Ion 1000 mAh
Stand-by Up to 270 h
Talk time Up to 4 h
http://www.gsmarena.com/philips_960-1230.php

Live Pictures hier:
Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050728_ADA_PHI_960_LIVE_09_N.JPG
http://mobil.idnes.cz/tel...50728_034252_telefony_ada
Het lijkt mij wel wat, en zeker omdat ik graag een slidephone wil maar Samsungs niet lekker vind werken. Hij is beter dan de SL75 van Siemens, maar die is net iets mooier. Weet iemand vanaf wanneer deze in Nederland te krijgen is en voor welke prijs? (en waar, ik zie nooit ergens Philips telefoons in de winkels liggen, zowel echte winkels als webwinkels...)
En weet iemand het echte formaat. GSMArena en een handjevol sites beweren 95mm lang, en anderen weer 88mm...:??
Ik weet de grootte al:
http://www.p4c.philips.co...9608&slg=ENG&scy=&dct=PSS
95mm x 27,5mm x 23mm

[ Voor 14% gewijzigd door eswa op 24-09-2005 00:16 ]

Verwijderd

Erg mooie telefoon maar ik moet zeggen dat hij op dat tweede plaatje er stukken minder uitziet, heel erg plastic.

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47

Trebbors

Failure is no option!

Week geleden opzoek gegaan naar de philips 655, zowel in winkels, online en ook personeels winkel van philips niet meer te krijgen.
Contact opgenomen met klantenservice en het blijkt zo te zijn dat philips stopt met mobiele telefoons en de telefoons die nu op de markt zijn enkel en alleen icm met abbo's verkocht worden.. maar waar...geen idee.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:24:
Erg mooie telefoon maar ik moet zeggen dat hij op dat tweede plaatje er stukken minder uitziet, heel erg plastic.
die 2e heeft ook een ander kleurtje he. Dat maakt nogal wat verschil. En ik ga dit wel ff in de gaten houden vind het wel een leuk dingetje!

edit: heb snel ff op de website van philips gekeken:http://www.consumer.phili...NU5ATDJ0RMRCSHQNHKFSESI5P

en als je dan zoekt naar winkels, geeft hij alleen de dixons aan. daar ga ik nu ff zoeken.!

[ Voor 47% gewijzigd door hellboy123 op 24-09-2005 13:57 ]

• eswa
  • Laatst online: 12-12-2025
hellboy123 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:49:
[...]

die 2e heeft ook een ander kleurtje he. Dat maakt nogal wat verschil. En ik ga dit wel ff in de gaten houden vind het wel een leuk dingetje!

edit: heb snel ff op de website van philips gekeken:http://www.consumer.phili...NU5ATDJ0RMRCSHQNHKFSESI5P

en als je dan zoekt naar winkels, geeft hij alleen de dixons aan. daar ga ik nu ff zoeken.!
Ik heb 'em ook even winkels laten zoeken, maar wil dit zeggen dat ie al uit is???

[ Voor 4% gewijzigd door eswa op 24-09-2005 14:47 ]

• hellboy123
eswa schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:46:
[...]

Ik heb 'em ook even winkels laten zoeken, maar wil dit zeggen dat ie al uit is???
ik snap het inderdaad ook niet, als je dan op de website van dixons kijkt staat hij er weer niet bij}:O

stuur misschien zo nog even een mailtje naar philips :X

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47

Trebbors

Failure is no option!

hellboy123 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:08:
[...]

ik snap het inderdaad ook niet, als je dan op de website van dixons kijkt staat hij er weer niet bij}:O

stuur misschien zo nog even een mailtje naar philips :X
Tip: Lees het hele topic even goed.

• hellboy123
Trebbors schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:19:
[...]

Tip: Lees het hele topic even goed.
ik zie je vorige post ook best wel, je zegt zelf dat ze nog wel verkocht worden maar waar? nou dat wilde ik dus vragen aan philips :P

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 11:38
Samsung D500

Copy

Paste

Beetje verneuken

Philips 960 :)

De specs zijn echter wel beter, maar volgens mij zijn philips telefoons niet zo erg goed kwa betrouwbaarheid etc..

De wijzen komen uit het Oosten!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

NoepZor schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:44:
Samsung D500

Copy

Paste

Beetje verneuken

De specs zijn echter wel beter, maar volgens mij zijn philips telefoons niet zo erg goed kwa betrouwbaarheid etc..
Gôh, waar haal jij jouw wijsheid vandaan? |:(

Ik zal je eens vertellen dat het nog eens heel goed mogelijk is dat de D500 van Samsung door Philips is ontwikkeld. Ga ook maar eens op zoek naar de Nokia 6260, die is ook gebasseerd op een Philips

Dus zeggen dat het een domme kopie is, is minstens zo dom dan dat jij ben. :)

Owja, en zeggen dat de kwaliteit minder is. Waar haal jij nou die informatie vandaan? Ga het merk Philips eens is vergelijken met andere merken. En wat merk je dan? Ja, juist. De overall kwaliteit van Philips is goed, beter dan gemiddeld. En of we dat ook over Samsung kunnen zeggen weet ik niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Ginz op 25-09-2005 19:09 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• hellboy123
NoepZor schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:44:
Samsung D500

Copy

Paste

Beetje verneuken

ahum (getuige van een beetje achterlijkheid? )

maareh ik heb een philips e330, klein fijn maar helaas weinig mogelijkheden, dat ding heeft wel overleeft wat 2 nokias en een samsung niet aankonden. nu jij weer :z .

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-02 16:44

Dentheman

Zie signature

De specs zijn wel mooi het uiterlijk is wat minder, beetje goedkoop wat wel jammer is.

Philips is wel degelijk:
- philips savvy van 3 hoog laten vallen, even in elkaar zetten en gewoon weer bellen 8)
- Diezelfde savvy in de wc laten vallen :X Alleen de accu was f*cked up, na 2 daagjes boven de kachel weer in orde :)

Zie ondertitel

• NoepZor
Klasgenoot heeft alleen maar problemen met Philips..
Maarja kan ook een minder modelletje zijn :)

Enne als die allemaal gebaseerd zijn op Philips (D500, 6260), waarom brengt Philips ze dan niet zelf uit om hun telefonielijn te versterken ?!

En als je weet wat een maat van me met zn 3210 heeft gedaan, dan wil je meteen een Nokia :P
1. Graafmachientje spelen in de bloembakken op school
2. voetballen in de aula (tegen de kast aan)
3. Telefoonwerpen
4. In de cola stoppen, ff afspoelen onder de kraan, tel deed et niet, en deuken in de tafelrand rammen
Volgende dag deed ie het weer vrolijk
En daarnaast issie nog vaak zat gevallen :)

Dit alles (vooral het voetballen, gooien en vallen) op regelmatige basis :P

[ Voor 52% gewijzigd door NoepZor op 25-09-2005 23:00 ]

• trimakassi
  • Laatst online: 15:07

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ginz schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:06:
[...]

Gôh, waar haal jij jouw wijsheid vandaan? |:(

Ik zal je eens vertellen ...
Jammer dat je zo reageert...Ok, NoepZor zat er misschien naast. Maar het getuigt niet bepaald van volwassenheid als je iemand zo de grond in boort. Te makkelijk gewoon. Ook erg jammer aangezien je toch wel een goeie naam op Got hebt opgebouwd. Het is m.i. bewonderenswaardig dat wanneer je net ff iets meer weet dan een gemiddelde got bezoeker, je dan ook net ff iets meer volwassen opstelt.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

trimakassi schreef op maandag 26 september 2005 @ 01:22:
[...]

Jammer dat je zo reageert...Ok, NoepZor zat er misschien naast. Maar het getuigt niet bepaald van volwassenheid als je iemand zo de grond in boort. Te makkelijk gewoon. Ook erg jammer aangezien je toch wel een goeie naam op Got hebt opgebouwd. Het is m.i. bewonderenswaardig dat wanneer je net ff iets meer weet dan een gemiddelde got bezoeker, je dan ook net ff iets meer volwassen opstelt.
Misschien had ik niet op die manier moeten reageren.

Mijn fout hierin is dus dat ik het niet kan laten om iemand zijn ongefundeerde en foutieve opmerking te corrigeren. Zoals jij het zeg, had ik dit beter op een andere manier kunnen doen. Maar soms komt er bij mij een (misschien niet helemaal correcte) opmerking uit, die ik niet kan laten.

Maar, ik kan je niet anders dan gelijk geven. Dit getuigt nou niet echt van veel volwassenheid

-

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-02 14:38

Mentalist

[avdD]

Leuk ding, past hier (al dan niet met een verloopstekkertje) mijn Sennheiser MX400 in voor Mp3?

Wat zou zoiets ongeveer gaan kosten / een hoe duur zo licht mogelijk abo moet je minimaal nemen om deze erbij te krijgen ongeveer waarschijnlijk?

[ Voor 46% gewijzigd door Mentalist op 26-09-2005 03:03 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• NoepZor
En het is gewoon mijn mening over het design, en de verhalen die ik heb gehoord over philips van mn klasgenoot. De specs zijn verder wel ok, en dat geef ik ook aan.

Verwijderd

Volgens inside info vanuit Philips Semiconductor Nijmegen, is het merendeel van de IC's uit reguliere telefoons als Nokia en Samsung afkomstig uit de collectie van Philips...

Ik vind alleen dat ze het design werk beter over kunnen laten aan motorola of nokia designers

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

W3ird_N3rd schreef op maandag 26 september 2005 @ 03:01:
Leuk ding, past hier (al dan niet met een verloopstekkertje) mijn Sennheiser MX400 in voor Mp3?

Wat zou zoiets ongeveer gaan kosten / een hoe duur zo licht mogelijk abo moet je minimaal nemen om deze erbij te krijgen ongeveer waarschijnlijk?
Zal niet zo zonder aanpassing mogelijk zijn, lijkt mij.

Maar waarom zijn wij tweakers? Dan doen we het toch gewoon zelf :P

-

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ginz schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:27:
[...]

Zal niet zo zonder aanpassing mogelijk zijn, lijkt mij.

Maar waarom zijn wij tweakers? Dan doen we het toch gewoon zelf :P
Ik ben niet zo vreselijk handig met zelf-doen (vraag maar aan Sprite_tm). En ik heb aan die hele telefoon opeens bar weinig als het niet mogelijk blijkt (ik ga 'm dus echt niet kopen en er achteraf achterkomen dat ik er niet mee kan wat ik wil, zo erg stik ik nou ook weer niet van het geld). Dus mag iemand eerst nog gaan bewijzen dat het wel kan. Je weet helemaal niks van dat apparaat, voor hetzelfde geld is het praktisch onmogelijk er standaard oordopjes in te pluggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mentalist op 26-09-2005 21:18 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, niks is onmogelijk....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/67051/full.jpg

Als je de complete 'How-to' wil, dan heb ik die voor je in .doc formaat

-

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ginz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:15:
Nee, niks is onmogelijk....

[afbeelding]

Als je de complete 'How-to' wil, dan heb ik die voor je in .doc formaat
Dit is voor de 960? En dat moet je zelf solderen dan? Waar haal je zulke onderdelen dan (zijn die niet foon-specifiek)?

Geef die .doc sowieso maar, kan ik iig lezen hoe moeilijk het ongeveer is :). Kant-en-klaar is dit echt niet verkrijgbaar zeker?

[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 27-09-2005 00:35 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat is afhankelijk van de populairiteit van het toestel.

Voor de SonyEricsson K750i (daarvoor is die plug) zijn er wel gewoon stekkertjes met een female 3,5mm jack plug te koop. Die is dus kant en klaar. insteken en werken.

En als jij die 960 koop, dan wil ik jou wel helpen met zo'n ding te maken. Zodat jij jouw Sennheisers er ook in kan stoppen. Hoe precies, en of het ook zoals deze gaat worden, dat weet ik niet. Maar als lelijkste kan ja natuurlijk gewoon een female jack plug kopen, en die aan je draadje netjes solderen.

-

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:47:
Volgens inside info vanuit Philips Semiconductor Nijmegen, is het merendeel van de IC's uit reguliere telefoons als Nokia en Samsung afkomstig uit de collectie van Philips...
Volgens inside informatie uit heel Philips zitten in grofweg 75% van alle telefoons van alle merken Philips onderdelen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ginz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 01:14:
Dat is afhankelijk van de populairiteit van het toestel.

Voor de SonyEricsson K750i (daarvoor is die plug) zijn er wel gewoon stekkertjes met een female 3,5mm jack plug te koop. Die is dus kant en klaar. insteken en werken.
Kant en klaar vind ik nog altijd het handigste, maar ik twijfel nog een beetje tussen een telefoon of een losse Mp3 speler. 't heeft allebei wel voor- en nadelen, maar als het een telefoon gaat worden wil ik er wel m'n eigen oordopjes in kunnen pluggen.
En als jij die 960 koop, dan wil ik jou wel helpen met zo'n ding te maken. Zodat jij jouw Sennheisers er ook in kan stoppen. Hoe precies, en of het ook zoals deze gaat worden, dat weet ik niet. Maar als lelijkste kan ja natuurlijk gewoon een female jack plug kopen, en die aan je draadje netjes solderen.
Dan heb je geen problemen met b.v. de impedantie?

Pagina: 1