Ik heb een E-Tech router, model rtbr04 rev.2, en internet via caiw standaard (kabel). Om de 20 minuten werkt bij alle pc's achter de router de internetverbinding even niet, en na zo'n 15 sec werkt het weer wel. Je wordt dan ook elke keer weer opnieuw op msn aangemeld, ftp connecties timen out enzo, kortom lekker irritant. De router zegt in zn log dat hij gewoon elk kwartier (dus nie telke 20 minuten) een nieuw DHCP adres krijgt met een lease van 30 min, dus daar lijkt het niet aan te liggen. Waar kan ik verder nog naar kijken? Internetten zonder de router geeft geen problemen.
Verwijderd
Deze week begaf mijn etech Modem/Router het ook. Misscien gaan die dingen gewoon niet langer dan 3-4 jaar mee.
Ik moest steeds even uit en aan zetten, dan deed ie het weer even.
Ik moest steeds even uit en aan zetten, dan deed ie het weer even.
Wat ook wel eens wilt helpen, is om naar "status monitor" te gaan er daar alles vernieuwen.
dan ben ik er meestal weer een maandje vanaf. bij mij is het uitvallen niet zo constand.
Maar misschien helpt het.
dan ben ik er meestal weer een maandje vanaf. bij mij is het uitvallen niet zo constand.
Maar misschien helpt het.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 75kwh EV(Tesla), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER),+ sygenergy 54kwh Tibber
Ik heb geen "status monitor", de router is compleet nieuw en er staan geen p2p applicaties op een computer.
(Btw: wat hebben p2p apps er mee te maken?)
(Btw: wat hebben p2p apps er mee te maken?)
Verwijderd
Ik had het ook een tijdje terug met mijn E-tech router, dit bleek aan @Home te liggen (de intervallen waren wel willekeurig). De router uit en aan doen hielp dan wel.
Pagina: 1