Ik zou een nieuwe grafische kaart kopen. Wat raden jullie me aan: een 7800 GTX, of nog 11 dagen wachten op een X1800 XT. Bedankt!
Ik zou nog ff wachten op wat meer benchmarks etc. van de x1800.
Ook in combinatie bijv met crossfire.
En je laat vast de rpijs ook een rol spelen, dus ff wachten op de nderlandse prijzen! (ik heb ze iig nog nie gezien)
Ook in combinatie bijv met crossfire.
En je laat vast de rpijs ook een rol spelen, dus ff wachten op de nderlandse prijzen! (ik heb ze iig nog nie gezien)
Wachten totdat er meer reviews zijn van de X1800 XT en vergelijkingen er van met de 7800 GTX.
Het hangt er natuurlijk van af hoeveel je wenst uit te geven. De snelste kaart is namelijk niet altijd de beste koop
Het hangt er natuurlijk van af hoeveel je wenst uit te geven. De snelste kaart is namelijk niet altijd de beste koop
hier een mooie url:
www.ik.lees.de.got.faq.niet.com
[ Voor 41% gewijzigd door McGryphon op 24-09-2005 19:32 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Alsof jij je zo goed aan de regels van dit forum houd.geforce guy schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:30:
hier een mooie url:
o.a flames naar Ati.
Verwijderd
Goh......waar heb ik dit eerder gelezen....Metal schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:50:
[...]
Alsof jij je zo goed aan de regels van dit forum houd.![]()
o.a flames naar Ati.
Altijd dat genuil over Nvidia VS ATI, ik snap totaal niet waarom iemand zich daar zo druk om kan maken. Mooie kaartjes, goede prestaties van beide kanten wat boeit het welke fabrikant het is, echt zwaar trietste mensen in mijn ogen.
Maargoed, als je nu een nieuwe kaart wilt, koop geowon de 7800GTX een super kaart en tegenwoordig gewoon nog een overkill voor een gemiddeld systeem, je kan er altijd nog 1 bij prikken voor extra prestaties, misschien dat de x1800XT wat beter presteerd maar wat boeit die 3FPS nou, die heb je nog helemaal niet nodig
Als je toch geduld hebt kan beter even wachten, maar ik verwacht niet veel meer van de x1800XT tegenover de 7800GTX, dit is altijd zo geweest bij high end kaarten ati vs nvdia.
Maargoed, als je nu een nieuwe kaart wilt, koop geowon de 7800GTX een super kaart en tegenwoordig gewoon nog een overkill voor een gemiddeld systeem, je kan er altijd nog 1 bij prikken voor extra prestaties, misschien dat de x1800XT wat beter presteerd maar wat boeit die 3FPS nou, die heb je nog helemaal niet nodig
Als je toch geduld hebt kan beter even wachten, maar ik verwacht niet veel meer van de x1800XT tegenover de 7800GTX, dit is altijd zo geweest bij high end kaarten ati vs nvdia.
[ Voor 17% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-09-2005 14:19 ]
Maar even 9 dagen wachten is onmogelijk? Misschien is de x1800 wel een nvidia killer, geduld is een schone zaakSTIMPPYYY schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:04:
Altijd dat genuil over Nvidia VS ATI, ik snap totaal niet waarom iemand zich daar zo druk om kan maken. Mooie kaartjes, goede prestaties van beide kanten wat boeit het welke fabrikant het is, echt zwaar trietste mensen in mijn ogen.
ik denk niet (weet bijna wel zeker) dat de xt er over 11 dagen al is
[ Voor 20% gewijzigd door Mr. Detonator op 25-09-2005 14:58 ]
I agree. Maar hij heeft wel een punt min of meer (dit is ook een redelijk zinloos topic). Al had de link die hij gaf wel mogen verwijzen naar de GoT FAQ...Metal schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:50:
[...]
Alsof jij je zo goed aan de regels van dit forum houd.![]()
o.a flames naar Ati.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Ik denk dat niemand hier een zinnig antwoord op kan geven.
Het zal dus echt afwachten zijn, en kijken hoe de Ati kaart presteert.
Het zal dus echt afwachten zijn, en kijken hoe de Ati kaart presteert.
en ik weet bijna zeker dat die x1800 niet sneller of goedkoper gaat zijn als de 700gtx.Mr. Detonator schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:57:
ik denk niet (weet bijna wel zeker) dat de xt er over 11 dagen al is
dus...HeefStan schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:01:
[...]
en ik weet bijna zeker dat die x1800 niet sneller of goedkoper gaat zijn als de 700gtx.
Verwijderd
Argh. Je moet jezelf de vraag stellen: 'is het van absoluut levensbelang dat ik de komende elf dagen de beschikking heb over een 7800GTX?'. Als je die vraag bevestigend moet beantwoorden, dan moet je nu een 7800GTX kopen. Als je hem ontkennend moet beantwoorden dan wacht je mooi elf dagen of zolang als nodig is om betrouwbare benchmarks te krijgen en neem je dan je beslissing.
jij weet bijna zeker dat je morgen _niet_ doodgaat, dan ga je daar toch ook maar van uit?
Lekker nutteloos topic.
Je moet zelf weten of je genoeg geduld hebt, of dat je nu een kaart wilt kopen.
Je moet zelf weten of je genoeg geduld hebt, of dat je nu een kaart wilt kopen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()