Hoe doen jullie dat? Voor een winkel heb ik een ip camera opgehangen en die upload jpg's naar een ftp server intern, 1 beeld per seconde. De beelden bewaar ik 6 dagen, van 24 uur per dag. Het huidige beeld weergeven is niet zo'n probleem, maar het terugkijken van beelden van bijv. gisteren is niet echt makkelijk.
1 beeld per seconde = 3600 beelden per uur = 86400 beelden per dag
Per jpg ongeveer 11KB en tel uit je winst
Ik heb een programma gevonden, imagewalker, waarmee ik aardig door die afbeeldingen heen kan worstelen, maar dat kost toch zo'n 3 a 4 uur om een hele dag te bekijken.
We zijn namelijk op zoek naar degene die onbetaald iets aan zijn verzameling heeft toegevoegd
Tips, suggesties, ideeen? Ik hoor het graag.
Oja, sorry als dit niet het juiste forum hiervoor is, het leek mij het beste, en ook sorry als hier al 1 of meerdere topics over zijn, maar ik kon ze niet vinden.
1 beeld per seconde = 3600 beelden per uur = 86400 beelden per dag
Per jpg ongeveer 11KB en tel uit je winst
Ik heb een programma gevonden, imagewalker, waarmee ik aardig door die afbeeldingen heen kan worstelen, maar dat kost toch zo'n 3 a 4 uur om een hele dag te bekijken.
We zijn namelijk op zoek naar degene die onbetaald iets aan zijn verzameling heeft toegevoegd
Tips, suggesties, ideeen? Ik hoor het graag.
Oja, sorry als dit niet het juiste forum hiervoor is, het leek mij het beste, en ook sorry als hier al 1 of meerdere topics over zijn, maar ik kon ze niet vinden.