GTA SA wapens weg tijdens missie

Pagina: 1
Acties:

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:57
hoi allemaal,

ik heb een klein heel raar foutje, wat zo erg is dat k niet verder kom :(

tijdens de missie Saint Mark's Bistro zodra ik geland ben en in de bistro ben en het vuurwerk start zijn al mijn wapens weg en heb ik alleen een mes over -> ten dode opgeschreven!!!!

aangezien deze missie essentieel is om verder te komen zou k graag willen weten wat er aan de hand is...
ik heb al gezocht bij enkele walkthroughs en op GoT, maar over dit probleem niets gevonden :(

wie o wie helpt mij? _/-\o_

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 21:54
Is het niet gewoon zo dat het er gewoon bij hoort? Er zijn genoeg missie's waarbij je andere (minder in aantal, andere soorten) krijgt. Als het goed is hoor je inmiddels ook te weten hoe je om moet gaan met een mes, mensen doden in game bedoel ik dan, als je de verhaallijn een klein beetje hebt gevolgd. Volgens mij, zoals het mij nog bij staat, leer je in een van de vorige missie's hoe je geruisloos iemand neer haalt.

(Misschien heb ik het ook wel bij het vekeerde eind...)

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:48
Sybr_E-N schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:06:
Is het niet gewoon zo dat het er gewoon bij hoort? Er zijn genoeg missie's waarbij je andere (minder in aantal, andere soorten) krijgt. Als het goed is hoor je inmiddels ook te weten hoe je om moet gaan met een mes, mensen doden in game bedoel ik dan, als je de verhaallijn een klein beetje hebt gevolgd. Volgens mij, zoals het mij nog bij staat, leer je in een van de vorige missie's hoe je geruisloos iemand neer haalt.

(Misschien heb ik het ook wel bij het vekeerde eind...)
inderdaad ja, want met 5 boze italianen op je knallend en toch geruisloos willen zijn ben je gedoemd te sterven

Ik heb nog wel wapens dan, maar er is hier een topic voor

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• DropjesLover
nou het is zo dat er meteen als je binnenkomt 5 ventjes op je beginnen te knallen, met micro smg en shotguns... verder staat er op een plaatje bij een walkthough dat je wel een wapen mee kan nemen: http://faq.gtasanandreas....nhoud=mission&name=lv_f1c

2 ventjes killen met je mes lukt nog wel, maar de overige 3 echt niet :(

edit:
ik heb het topic waar yofresh het over heeft niet vinden met de GoT search hoor.....

edit2:
code gebruiken maakt je savegames vaak corrupt :r helaas helaas...

[ Voor 22% gewijzigd door DropjesLover op 23-09-2005 23:20 ]

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 23:14
Is er geen code om alle wapens te krijgen ofso?
Die zou je dan even kunnen gebruiken... Natuurlijk alleen om verder te komen. ;)

• DropjesLover
-schopje-

is verder niemand die weet hoe ik hiermee verder kan komen??

-/schopje-

BThGvNeOA

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 23:14
Hier is een link met o.a. cheats voor je wapens:
http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.54
Typ dus bijv. UZUMYMW in en je hebt genoeg goede wapens om de missie te kunnen doen.

/edit sorry ik had niet gelezen dat een code gebruiken je savegame corrupt maakt.

Maar als je twee mensen kan killen met dat mes dan kan je toch eentje neersteken en zijn wapen gebruiken?
Volgens mij heb ik het ook zo gedaan....

[ Voor 34% gewijzigd door -DG- op 25-09-2005 19:24 ]

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Kan je niet eerst een andere missie doen en dan deze nog eens proberen? Of een eerdere savegame laden en dan de missies in een andere volgorde doen dan daarvoor? Vaak lost dat van die vage problemen wel op.

• DropjesLover
nou, een keertje rebooten heeft het probleem verholpen:?

in ieder geval, alles doet het weer, op een vage fout na;
als k het spel opstart voor de 2e keer (geen reboots tussendoor dus) zegt ie soms dat directX nodig is om te spelen, maar even wat anders doen (tweakers enzo) doet ie het wel weer gewoon...

heel raar, maar het maakt niet uit. heeft iemand anders dit probleem toevallig ook?

BThGvNeOA

Pagina: 1