[WMP] Speelt niet in IE

Pagina: 1
Acties:

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 14:11

bas.kb

BI'er :P

Topicstarter
Goeeeeieavond,

Ik heb al tijden last van dat Windows Media Player niets afspeelt als het bestandje geladen wordt vanaf een internet pagina. Ik kan niet 'rechtermuisknop - opslaan als' gebruiken, en wil dat de filmpjes gewoon op de webpagina geladen worden.

Ik heb in IE en Windows Media player zelf alle instellingen nagelopen, maar kon hier niets over vinden. Ik krijg geen foutmelding maar de media player ziet er wel vreemd uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.kortenbout.com/images/media.JPG

Ik heb ook al geprobeerd om het filmpje via Firefox af te spelen, maar dat lukt ook niet. Precies hetzelfde probleem. Ik heb windows media player 10. Helemaal geupdate.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En als je het filmpje download en dan los in Windows Media Player openmt gaat het wel goed dus? :)

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 14:11

bas.kb

BI'er :P

Topicstarter
Jesh, dan gaat het wel goed.

Alleen als ik hem afspeel via de internet pagina (omdat het simpelweg het bestand niet kàn opslaan) krijg ik deze problemen...

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 20:09
Ook bij extra, internetopties, geavanceert en dan bij multimedia gekeken?

[ Voor 13% gewijzigd door Ora et Labora op 27-09-2005 13:25 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Potverdorie!

Sorry voor de kick, maar ik had dit probleem dus ook, precies hetzelfde, en ik had het opgelost!

Door het registreren van 3 .dll's , maar ik heb een nieuwe install gedaan, en heb nu dus hetzelfde probleem weer, alleen kan ik nergens meer vinden waar de oplossing staat! Ik heb me al rot gegoogled....

Hopelijk weet nu iemand waar ik het over heb..

Het probleem komt trouwens door een installatiecd gemaakt door Nlite, waarschijnlijk iets gestript wat nodig was hiervoor..

Verwijderd

Dit had ik laatst ook, ik heb gewoon wmp er weer op gezet en na 3 keer op nieuwe geinstaleerd deed hij het (eindelijk) weer.
Maar nu kan ik niet in voledig scherm en kan ik !@@&*T# nog steeds niet .avi bestanden afspelen.
Maarja dat zal wel weer aan mij liggen, als het opnieuw installeren van wmp nog niet werk kun je mischien opnieuwe IE installeren of een adere versie proberen. En anders moet je maar firefox gebruiken. ( k zie dat dat ook al niet werkt ) Als het nog niet werkt denk ik dat jeje computer al uit het raam hebt gegooid.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 20:48 ]

Verwijderd

Nou ff hulde aan mezelf!

Na heeel lang zoeken weer de juiste search frase gevonden denk ik!!

De oplossing voor mijn probleem en het probleem van de TS:

Even 'start - uitvoeren' en dan deze 2 dll's en de .ocx om de beurt registreren

regsvr32 msdxm.ocx
regsvr32 wmpdxm.dll
regsvr32 wmp.dll

De eerste had ik niet eens in de system32 folder staan dus die heb ik van internet gedownload. Nu doet ie het weer als vanouds!

Download link voor de .ocx http://freeware.it-mate.co.uk/?Cat=OCX_Files

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 21:00 ]

Pagina: 1