Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede Bigtower? (Noobvraag)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Hallo alwetende tweakers.

Ik ben op zoek naar een goede Bigtower. Nou is het geval dat ik zelf al heb rondgekeken maar toch niet echt iets geschikts heb gevonden. De bedoeling is dat ik er een waterkoelingset in wil plaatsen.
Helaas beschik ik (nog niet) over een echt redelijk budget. Mijn vraag is of jullie een goedkope bigtower weten? (onder de 200 euro in ieder geval).

Bedankt.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zoek en vind, coolermaster stacker bijvoorbeeld?
zo erg lastig kan het niet zijn, kijk in de Pricewatch naar Bigtowers ;)
daar zie je genoeg mooi spul van oa Coolermaster, Chieftec, Antec, Aopen voor minder dan 200 euro! :)

[ Voor 66% gewijzigd door GoldenSample op 23-09-2005 22:56 ]

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Waarom neem je geen ruime midtower zoals bv chieftec kasten? Hier past waterkoeling echt wel in, en zijn voor rond de 100euro wel te krijgen.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Afbeeldingslocatie: http://www.pczaak.nl/catalog/images/CA-01B-B-SL.jpg

die vind ikzelf wel mooi.

tis een Chieftec CA-01B Big Tower Black en voor ongeveer 100 euro.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• TweakerDwayne
Antec Plus 1000 AMG-EU Metallic grey Miditower is wel een geschikte kandidaat denk ik zo. Hij kost 100 euro bij dimension.nl. Die zaak zit bij mij in de buurt in Rotterdam dus dat komt mooi uit. Is dit echt wel groot genoeg? Want ik heb namelijk een GeForce 6800, en een Creative Soundblaster Audigy 2. Die kaarten zijn nou niet bepaalt compact te noemen 8)7 In mijn huidige toren Chenbro Gaming Bomb raakt hij zelfs bijna mijn HD aan.

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 13:34
coolermaster stacker is een aanraader. lekker groot, veel ruimte rond om het mobo heb ik al gezegt groot.

ja een gaming bomb is erg klein vergeleken met dit soort kasten

space
Afbeeldingslocatie: http://www.fastlanehw.com/reviews/131/DSC01143.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door ikman op 23-09-2005 23:33 ]

• TweakerDwayne
Ziet er leuk uit. Maar waar plaats ik mijn radiator? Ik wil hem het liefst binnen de case houden. Trouwens ben ik van plan de Thermaltake Bigwater set te kopen. Omdat ik maar een arm scholiertje ben heb ik nu niet echt veel te besteden. Maar binnekort heb ik een bijbaan dus zou ik misschien wel betere spullen kunnen kopen.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:05

sapphire

Die-hard pruts0r

kom op man, zie die zeeën van ruimte, en dan vraag jij waar je je Rad moet laten :P
Waar wil je hem plaatsen? alleen je fantasie is de beperkende factor.

IK heb eens met een vriend zitten puzzelen hoeveel van zijn en mij systeem we in 1 chieftec konden proppen en kwamen tot het volgende:
2x DVD brander, cd brander, DVD rom, Sunbeam rheobus, zelfbouw CCFL controller, 6 HD's, 1 floppy, mobo, proc, 4 sticks ram, High-end GPU, Audy 2 ZS, raid controller, WC blok, GPU blok, NB blok, Hydor L20 pomp, Airplex evo 240 (2x 120mm fan rad), Noise isolator plexi reservoir, High-end PSU (1" langer dan normaal was de voeding die we probeerde), 3x 80mm fans intake, 2x120mm outtake op rad, 120mm op ram, 6 30cm ccfl's, 4 10cm ccfls ( totaal dus ook 6 inverters) + nog alle benodigde aansluit/verleng kabels en waterslangen.
En toen waren de meeste spullen van onze 2 pc's wel op :P

en dan zeur jij of je wel een bigwatersetje in een Stacker kwijt kunt :+

edit: ik denk dat als je echt goed gaat meten je zelf je bigwatersetje zelfs in je chenbro kwijt kunt, word wel lekekr proppen :)

[ Voor 12% gewijzigd door sapphire op 24-09-2005 00:03 ]

Gabriël AM5

• TweakerDwayne
Het zou misschien net passen in die Chenbro. Maar ik wil ook meer ruimte dus zal ik een nieuwe kast moeten kopen. Die AquaStacker zag er wel erg mooi uit. Ik hoop ook zoiets te maken in de toekomst in stappen, dus hij hoeft niet in één keer af. Dan gebruik ik ook goedkopere onderdelen dus geen high-end waterkoeling e.d. Waarschijnlijk ga ik dus voor de CM-Stacker. Het enige nadeel is dat er geen standaard side window in zit. Ben nu al bang dat ik bij het maken ervan mijn case ga verkloten |:(

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:08
Zijpaneel met window is wel te koop...

De zilveren iig. De zwarte zou ook al leverbaar moeten zijn dacht ik, maar het nieuws daar omheen heb ik niet echt bijgehouden.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Me_Again
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 08:18
XanderH schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:41:
Zijpaneel met window is wel te koop...

De zilveren iig. De zwarte zou ook al leverbaar moeten zijn dacht ik, maar het nieuws daar omheen heb ik niet echt bijgehouden.

• synthesix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09-2017
TweakerDwayne schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:37:
Het zou misschien net passen in die Chenbro. Maar ik wil ook meer ruimte dus zal ik een nieuwe kast moeten kopen. Die AquaStacker zag er wel erg mooi uit. Ik hoop ook zoiets te maken in de toekomst in stappen, dus hij hoeft niet in één keer af. Dan gebruik ik ook goedkopere onderdelen dus geen high-end waterkoeling e.d. Waarschijnlijk ga ik dus voor de CM-Stacker. Het enige nadeel is dat er geen standaard side window in zit. Ben nu al bang dat ik bij het maken ervan mijn case ga verkloten |:(
Voor de stacker is echt super veel zooi te koop, vrijwel alles van coolermaster dat je een in normale winkel kan krijgen(mycom, computerland enz.) is voor de stacker, dus je hoeft je niet zoveel zorgen te maken als je een onderdeel vernachelt.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 09:20
Komop, dit kun je echt wel zelf uitzoeken. Zoek plaatjes op van bepaalde kasten, bekijk de prijs in de pricewatch en je komt er wel uit.
Overigens, wat nog makkelijker is: Bij de betere computerzaken hebben ze vaak ook gewoon voorbeelden staan van kasten. Loop gewoon even zo'n zaak binnen, en bekijk het ding eens goed.
En verder zijn er vrij veel topics hier te vinden over bijvoorbeeld de stacker. Daar kun je ook genoeg info uit halen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.