Ik heb tijdje geleden nog wat reviews gelezen, en daar stond dat Steelpad S&S een zeer goede aankoop is, deze mat geeft een erg goede controle over de muis en dat terwijl hij toch vele malen soepeler beweegt. Ook waren ze in die review erg positief over de Corepad, maar ze waarschuwden wel dat deze pad in het begin eigenlijk erg slecht speelt. Omdat je er behoorlijk lang voor nodig hebt om er echt goed aan te wennen.
Dus mocht je voor de corepad gaan, gooi hem dan niet na een dag weg omdat je denkt dat het niks meer word. Geef hem een tijdje de kans
Persoonlijk ga ik voor de Steelpad S&S, en als ik een nieuwe muis zou gaan kopen (Heb MX518 dus doe het niet) zou ik voor de Razer Copperhead gaan, de vorm staat mij wat meer aan, en ik ben over mijn Logitech niet 100% tevreden. (Bij veel gebruik van de mousewheel ingame komt het TE vaak voor dat mn sensitivity verandert word, omdat het knopje om de sens lager te zetten vlak onder je wieltje zit. Spelen op 800 DPI verschilt nogal van 1600

)
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)